گزارش روزانه برنا از گشت‌زنی در توییتر؛

روزنگاه ترندهای توییتری جهان و ایران / جهانیان از فیلم های درام نوشتند و ایرانیان از آینده تصمیمات دیپلماتیک

۱۳۹۷/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۵:۰۶
کد خبر: ۷۰۶۱۳۵
روزنگاه ترندهای توییتری جهان و ایران /  جهانیان از فیلم های درام نوشتند و ایرانیان از آینده تصمیمات دیپلماتیک
امروز 22 اردیبهشت مصادف با 12 می ترندهای توییتری نشانگر این است که در 24 ساعت گذشته جهان درگیر سریال‌های درام و ایرانیان نگران از تصمیمات دیپلمات‌ها هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، ضرب المثل ایرانی «آسمان همه‌جا یک رنگ است.» گویا این روزها بر آسمان جهان معنایش صدق می کند اما ایرانیان تافته جدابافته این آسمان شده اند! سند این گفته را می توان درشبکه‌های مجازی شاهد بود. در حال حاضر کافی است توییتر خود را باز کنید تا متوجه شوید چه تفاوت‌هایی میان آنچه جهانیان به آن فکر می‌کنند با آنچه ما درگیر آن هستیم، وجود دارد و این نشانگر این است که رنگ زندگی در دنیا کجاست و ما کجا!

امروز 22 اردیبهشت ماه، درحالیکه سراسر جهان درگیر ترندهای ,LivePDChina , WhiteLiesYouTellKids#AgentsofSHIELD  است، ایرانیان همچنان نگران برجام هستند.

لازم به ذکر است که واشنگتن پست از اتصال خط ریلی جدید از چین به ایران خبر داده است.

هشتگ Whit Lies You Tell Kids به معنی دروغ‌های سفید یا الکی که به کودکانتان می‌گویید، است.

یک کاربر توییتر در این خصوص توییت کرد:

«بزرگ میشی، یادت میره!»

کاربر دیگری در توییتر خود نوشت:

«آمپول که درد نداره!»

هتشگ مأموران شیلد، نام سریال تلویزیونی آمریکایی است که توسط جاس ویدون ساخته شده و از شبکه ABC پخش می‌شود. این سریال بر اساس سازمان شیلد در کتاب‌های کمیک شرکت مارول کامیکس ساخته شده‌است. داستان این سریال حول شخصیت فیل کولسن مأمور سازمان شیلد می‌باشد. اولین قسمت این سریال در ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۳ پخش گردید.

هشتگ  Lucifer نیز به یک سریال فانتزی که کارگردان آن Tom Kapinos است، بازمی‌گردد.

ترندهای برتر ایران نیز همچنان به برجام، ایران و ترامپ اشاره دارد.

محسن رضایی توییت کرد:

«شک نیست که و سعودی‌ها پس از ناکامی‌های پی‌درپی در منطقه، به دنبال القای این توهمند که بین و مسائل دفاعی و امنیتی ارتباط وجود دارد. اشکال قضیه آنجاست که برخی هم در داخل به جای پیگیری سیاست‌های در پی بسط همین توهمند!»

کاربر دیگر در ادامه نوشته بود:

«خانم موگرینی در تندترین واکنشش به خروج از گفت این توافق بدون آمریکا می‌ماند و اضافه کرد: «جیغ و داد، توهین، ترساندن و به صورت سیستماتیک همه آنچه بر سرش قبلا توافق شده است را نابود کردن، سیاست/فضای این دور و زمانه را پر کرده است.»

یک کاربر دیگر توییت کرد:

«هشتگ "ما گروگانیم" حقیرانه‌ترین،مزورانه‌ترین و توهین‌آمیزترین هشتگی‌ست که تا حالا دیدم! "گروگان" اراده‌ای از خودش نداره و منتظر یک ناجی‌ست تا اونو از شر گروگانگیر نجات بده! حالا این ناجی کیه؟! حقیرتر از اینکه از خودمون سلب مسئولیت کنیم و بجای مبارزه دخیل ببندیم به ترامپ؟!»

و اما امروز 22 اردیبهشت مصادف با 12 می سایه فیلم و سریال بر سرجهان است و ایرانیان نگران از تصمیمات  رییس جمهور دیوانه آمریکا.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز