رئیس شورای شهر تهران:

خروج آمریکا از برجام به نفع ایران بوده است/ انتخاب شهردار تهران دموکراتیک و شفاف است

۱۳۹۷/۰۲/۲۳ - ۰۸:۳۱:۰۲
کد خبر: ۷۰۶۵۲۱
خروج آمریکا از برجام به نفع ایران بوده است/ انتخاب شهردار تهران  دموکراتیک و شفاف است
رئیس شورای شهر تهران در شصت و سومین جلسه شورای شهر تهران گفت: «انتخاب شهردار تهران به صورت دموکراتیک و شفاف برگزار خواهد شد. امیدواریم که بتوانیم با عبور از این چالش منفعت تهران را هم در نظر بگیریم.»

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محسن هاشمی، رییس شورای شهر تهران در ابتدا جلسه ضمن تبریک پیروزی فوتسال و کاراته بانوان که منجر به قهرمانی آسیایی گردید، گفت: « اقدام رییس جمهور آمریکا در خصوص خروج یک جانبه، نشان می دهد که این خروج به نفع ایران بوده است لذا با خویشتن داری و حرکت بر اساس بیانات مقام معظم رهبری و مذاکره با ٥ کشور، راه را ادامه دهیم.»

او در ادامه افزود: «اگر می خواهیم ثبات و منافع کشور تقویت شود باید اختلافات را  با روشی متحد کاهش دهیم و برای حل آنها اقدام کنیم.»

رییس شورای شهر تهران گفت: «انتخاب شهردار تهران به صورت دموکراتیک و شفاف برگزار خواهد شد. امیدواریم که بتوانیم با عبور از این چالش منفعت تهران را هم در نظر بگیریم.»

او افزود: «هرو دو دارای سوابق اجرایی  و مورد تایید نسبی اکثریت شورا هستند. امیدواریم که ثبات مدیریتی جدیدی بر شهر تهران حاکم شود.»

وی در ادامه در خصوص نمایشگاه بین المللی خودرو خاطر نشان کرد: « اسفندیاری، رئیس نمایشگاه بین المللی به بنده اعلام کردند که نمایشگاه خودرو کنسل شده است.» 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز