رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره بازی فوتبال امروز؛

عابران پیاده از حاشیه بزرگراه عبور نکنند

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۸:۴۰:۰۸
کد خبر: ۷۰۷۳۷۴
عابران پیاده از حاشیه بزرگراه عبور نکنند
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ به عابران پیاده در خصوص گذر از حاشیه بزرگراه ها در روز برگزاری مسابقه فوتبال واکنش نشان داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سرهنگ دوم محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در رابطه با برگزاری مسابقه فوتبال در روز جاری گفت: «با توجه به احتمال مراجعه تعداد زیادی از شهروندان برای تماشای مسابقه فوتبال امروز در ورزشگاه آزادی، عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در محدوده ورزشگاه آزادی مخصوصاً آزادراه تهران-کرج و محورهای جانبی حضور دارند و تمهیدات ترافیکی را اعمال می‌‌کنند.»

رازقی همچنین توصیه کرد: «از شهروندان محترم تقاضا داریم که با عوامل پلیس همکاری لازم را داشته باشند؛ به‌ویژه در خصوص اعمال محدودیت ترافیک مقطعی که پلیس راهور ناگزیر به اجرای آن است. لازم است تا رانندگان از مسیرهای همجوار استفاده کنند.»

او همچنین تأکید کرد: «با توجه به اینکه مسابقه یاد شده در شب برگزار می‌شود و هنگام تخلیه ورزشگاه هوا تاریک است، عابران پیاده در حاشیه بزرگراه و آزادراه تهران-کرج تردد نکنند. لازم است رانندگان نیز در این محدوده توجه کافی را به عبور عابران پیاده داشته باشند.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز