بیانیه دانش آموزان قرار گاه ملی انجمن اسلامی در حمایت از کالای ایرانی و پیام رسان های داخلی

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۱۵:۰۰:۲۴
کد خبر: ۷۰۷۶۲۷
بیانیه دانش آموزان قرار گاه ملی انجمن اسلامی در حمایت از کالای ایرانی و پیام رسان های داخلی
دانش آموزان قرارگاه ملی انجمن های اسلامی در بیانیه ای حمایت خود را از کالاهای ایرانی و پیام رسان های داخلی اعلام و از مسؤلین مربوطه در خواست کردند تا به کیفیت روزافزون پیام رسان های بومی توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، متن بیانیه دانش آموزان عضو قرارگاه ملی اتحادیه انجمن ها ی اسلامی دانش آموزان سراسر کشور به شرح زیر می باشد :

خداوند منان را سپاس گزاریم که بار دیگر به ما توفیق داد تا در عرصه حماسه و مقاومت حضور داشته باشیم و در خط مقدم مبارزه با استعمار فرانو و شبیخون فرهنگی شمشیر بزنیم.

ما دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی دانش آموزان که طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب؛ افسران جنگ نرم هستیم، آمادگی کامل خود را برای مقابله با خون خوران جهانی به ویژه در زمینه جنگ رسانه ای اعلام می داریم

امروزه یکی از فضاهایی که نوجوانان و جوانان با آن دست و پنجه نرم می کنند، فضای مجازی است و دشمن کینه توز این فضا را برای منحرف ساختن نسل سوم و چهارم انقلاب فضایی مطلوب یافته است. علاوه بر آن مستکبران به دنبال آن هستند تا با استفاده از رسانه ها و پیام رسان هایی که دست نشانده آن هاست چتر بحران های سیاسی، اقتصادی و به ویژه فرهنگی را در کشورهای مخالف خود بگسترانند. به عینه این بحران ها از طریق پر مخاطب ترین پیام رسان خارجی یعنی تلگرام در کشورمان و همچنین در کشورهای دیگر بعضا مشاهده می شود.

ما طلایه داران فردا که همچون شهید محمدحسین فهمیده در سنگر جهاد بیداریم به منظور پاسداری از منافع ملی و همچنین جامه عمل پوشانیدن به شعار سال ۱۳۹۷ یعنی حمایت از کالای ایرانی اعلام می داریم و وظیفه خود می دانیم که در امور روزمره خود از پیام رسان های ایرانی استفاده کنیم.

انتظار داریم که مسؤلین مربوطه به کیفیت روزافزون پیام رسان های بومی بیاندشند و توجه وافر بنمایند تا ان شاء الله به سطح مطلوب خود برسد. انشاءالله در اعتلای جمهوری اسلامی ایران موفق،سربلند و پیروز باشید.

و السلام علیکم و رحمت الله و برکاته

 

نظر شما
پرونده ویژه