باد‌های شدید، گرد و خاک، و رگبار امروز و فردا درایران

۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۰:۰۸:۳۶
کد خبر: ۷۰۸۶۷۹
باد‌های شدید، گرد و خاک،  و رگبار  امروز و فردا درایران
سازمان هواشناسی کشور از وزش باد‌های شدید، گرد و خاک، رعد و برق و رگبار در برخی نقاط کشور تا روز دوشنبه هفته جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: امروز و فردا در شرق و جنوب شرق کشور همچنان وزش باد‌های شدید توام با گرد و خاک را داریم.

وی تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات زاگرس جنوبی، برخی مناطق استان‌های کرمان، خراسان رضوی، شمال آذربایجان شرقی و غربی بارش‌های پراکنده و رعد و برق خواهیم داشت.

وی افزود: در نیمه غربی کشور امروز افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده و برای فردا نیز آب‌های خلیج‌فارس و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی یادآور شد: روز دوشنبه نیز با گذر موج تراز میانی جو از سوی شمال غرب و غرب کشور در برخی نقاط مناطق استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، زنجان، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی رگبار، رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

گودرزی همچنین گفت: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری خواهد بود و بعدازظهر افزایش ابر خواهیم داشت. روند دما در استان تهران تا روز دوشنبه افزایش نسبی خهاهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز