گزارش روزانه برنا از گشت‌زنی در توییتر؛

جهانیان درگیر انتخاب برترین زن و ایرانیان چشم دوخته به سرنوشت برجام

۱۳۹۷/۰۳/۰۱ - ۰۹:۱۵:۲۰
کد خبر: ۷۰۹۸۲۹
جهانیان درگیر انتخاب برترین زن و ایرانیان چشم دوخته به سرنوشت برجام
امروز 1 خرداد ماه مصادف با 22 می ترندهای توییتری نشانگر این است که در 24 ساعت گذشته جهان درگیر اخبار انتخاب برترین زن و ایرانیان درگیر سرنوشت نهایی برجام هستند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، ضرب المثل ایرانی «آسمان همه‌جا یک رنگ است.» گویا این روزها بر آسمان جهان معنایش صدق می کند اما ایرانیان تافته جدابافته این آسمان شده اند! سند این گفته را می توان درشبکه‌های مجازی شاهد بود. در حال حاضر کافی است توییتر خود را باز کنید تا متوجه شوید چه تفاوت‌هایی میان آنچه جهانیان به آن فکر می‌کنند با آنچه ما درگیر آن هستیم، وجود دارد و این نشانگر این است که رنگ زندگی در دنیا کجاست و ما کجا!

امروز 1 خرداد ماه، ترندهای برتر جهان و ایرانی توییتر شامل #MissUSA, #BBMAs, #Game7, #InfyXRoads  و #پمپئو، #برجام و #Iran است.

روز گذشته ملکه زیبایی آمریکا انتخاب  شد.

همچنین روز گذشته هفتمین بازی یک تیم هاکی روی یخ متعلق به بوستن بود.

BBMAs  همچنان در حال برگزاری کنسرت است.

یک کاربر توییت کرد:

«همچنین آمریکا می‌گوید شدیدترین تحریم‌های تاریخ را علیه ایران وضع می‌کند: واشنگتن اقتصاد ایران را یک بشکه باروت می بیند و می خواهد با آن را منفجر کند.»

یک کاربر توییتر در خصوص هشتگ برجام نوشت:

« یادش رفته، ما که یادمون نرفته بر سر لیبی که همه شرایط قبول کرد چی اومد؛ تجهیزات هسته‌ای بار یک کشتی شد و در ازایش دو قرارداد امنیتی با اروپا و آمریکا منعقد شد. هشت‌سال بعد معمر قذافی رو از تو یک سوراخ فاضلاب در آوردند و با حقارت کشتنش. کشور هم کلا به هرج‌و‌مرج!»

کاربر دیگری در ادامه توییت کرد:

«ارزشیها؛ حرفهای در مورد خروج از رو شنیدید؟ علت خروج آمریکا از برجام، برنامه موشکی و جنگهای نیابتی و تحرکات فرامرزی ایران اعلام شد. مشخصه کی برجام رو خراب کرد یا بیشتر توضیح بده؟ البته از نظر شخص من، پمپئو غلط زیادی میکنه، به اون هیچ ربطی نداره.»

همچنین کاربر دیگری نوشت:

«نوام چامسکی، چارلز تیلور، جودیت باتلر، عبدالکریم سروش، داریوش آشوری و دهها تن از اساتید دانشگاه‌های جهان در نامه‌ای به بر ضرورت التزام به تاکید کردند و نوشتند: مردم ایران از صلح و دیپلماسی حمایت کردند حالا نوبت جامعه جهانی است.»

و اما امروز 1 خرداد ماه  مصادف با 22 می سایه موسیقی و زیبایی  بر سرجهان است و ایرانیان همچنان نگران برجام هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز