هواپیما ربایی در آسمان ایران

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۲۱:۲۱:۴۶
کد خبر: ۷۱۰۵۳۸
هواپیما ربایی در آسمان ایران
براساس اعلام اداره مهندسی ترافیک هوایی ایران، پرواز اسکای دبی ۳۰۱ که از دبی عازم کابل بود، در حدود ۹۰ مایلی زاهدان اعلام کرد که شخصی مسلح به چاقو قصد ورود به کابین خلبان را دارد و خلبان موفق شده در را قفل کند و در خواست بازگشت به فرودگاه دبی را کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، خبر هواپیما ربایی در آسمان ایران از دقایقی پیش در فضای مجازی در حال انتشار است . براساس این خبر منتشر شده در کانال های خبری مجازی؛ شخصی در آسمان ایران اقدام به هواپیما ربایی در آسمان کرده است  اما موفق به اجرای نقشه خود نشد.

 در ادامه این خبر آمده است، براساس اعلام اداره مهندسی ترافیک هوایی ایران، پرواز اسکای دبی ۳۰۱ که از دبی عازم کابل بود، در حدود ۹۰ مایلی زاهدان اعلام کرد که شخصی مسلح به چاقو قصد ورود به کابین خلبان را دارد و خلبان موفق شده در را قفل کند و در خواست بازگشت به فرودگاه دبی را کرد. پس از دقایقی در پاسخ کنترل پرواز ایران، مبنی بر اینکه آیا کسی به گروگان گرفته شده یا نه، خلبان اعلام کرد که خدمه موفق شده‌اند شخص مورد نظر را در توالت زندانی کنند.در نهایت فرد مورد نظر خلع سلاح شده و تحت کنترل خدمه در صندلی قرار داده شد.

 و اما جعفرزاده- سخنگوی هواپیمایی کشوری ایران در خصوص این خبر به خبرنگار برنا  گفت: بازگشت پرواز دبی - افغانستان در مسیر پروازی ایران به ما اعلام شده است ولی هنوز گزارشی در خصوص علت این بازگشت بیان نشده است .

وی با بیان این مطلب تاکید کرد : خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر اینکه علت بازگشت این پرواز به مبدا به دلیل وقوع هواپیماربایی بوده است را به دلیل اینکه هنوز گزارش علت برگشت پرواز به دست ما نرسیده است را تایید نمی کنم .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز