درخواست پلیس از مردم ؛

ناپدید شدن ناگهانی مهندس کامپیوتر

۱۳۹۷/۰۳/۰۴ - ۱۳:۴۶:۰۳
کد خبر: ۷۱۰۸۹۳
ناپدید شدن  ناگهانی مهندس کامپیوتر
مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر جوانی 30 ساله از شهروندان جهت مشخص شدن سرنوشت وی درخواست کمک کرد .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، در روز ششم اردیبهشت ماه امسال پدر و مادری با مراجعه به کلانتری 129 جامی به مأمورین اعلام کردند که پسر آنها به نام "پدرام" از خانه خارج شده و پس از آن مراجعتی به خانه نداشته است .

پدر و مادر پدرام در اظهارات خود عنوان داشتند : " پدرام مهندس کامپیوتر است و امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ساعت 3 بعدازظهر از منزل خارج شده و دیگر مراجعتی نداشته است ؛ او حدودا 170 سانتی متر قد و 80 کیلو وزن دارد و آخرین بار با تی شرت سرمه ای آستین کوتاه ، شلوار جین و کشف اسپرت از خانه خارج شده است ".

کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی با پیگیری و استعلام از دیگر مراکز انتظامی ، بیمارستان ها ، پزشکی قانونی و .. سعی در پیدا کردن اطلاعاتی از پدرام داشتند اما هیچگونه اطلاعاتی در خصوص سرنوشت پدرام ، تاکنون در اختیار آنها قرار نگرفته است .

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر فقدانی اعلام داشت : از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعی از سرنوشت وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس 21865941 در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .

۲۰۱۸۰۵۲۳_۱۲۵۱۲۰

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز