نوذرپور خبر داد ؛

روستاهای واقع در حریم منطقه ۲۲ را به مسیر گردشگری تبدیل می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۳/۰۶ - ۱۱:۳۸:۵۸
کد خبر: ۷۱۱۵۰۱
روستاهای واقع در حریم منطقه ۲۲ را به مسیر گردشگری تبدیل می‌کنیم
شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه روستاهای واقع در حریم منطقه ظرفیت ایجاد مسیر گردشگری برای شهروندان را دارد تاکید کرد: در دوره گذشته مدیریت شهری استفاده از واژگان "نمی‌شود" و "تخریب" رایج بود. اما مبنای تصمیم گیری مدیریت شهری جدید شهری "آری" به اقدامات عمران در چهارچوب قانون و مقررات است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛   علی نوذرپور شهردار منطقه۲۲ در جمع صمیمانه اهالی روستای وردیج واقع در حریم منطقه۲۲، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اعلام کرد: با توجه به ایام مبارک رمضان و به منظور بهره‌برداری هرچه بیشتر از فضای معنوی و تحقق امر مشارکت شهروندی، برنامه دیدار با ساکنین روستای وردیج انجام شد.

 شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه در دوره گذشته مدیریت شهری استفاده از واژگان "نمی‌شود" و "تخریب" رایج بود،گفت: مبنای تصمیم گیری مدیریت جدید شهری "آری" به اقدامات عمرانی در چهارچوب قانون و مقررات است.

 نوذرپور با بیان اینکه شهرداری بدنبال توسعه و پیشرفت عمرانی در روستاها است ،تصریح کرد: شهرداری طبق قانون موظف به نظارت بر ساخت و ساز‌هاست و در برابر بی قانونی در ساخت و سازها طبق قانون عمل می‌کند.

 وی با بیان اینکه قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی به تصویب شورای نگهبان می‌رسد خاطرنشان کرد: رعایت قوانین هم تکلیف قانون و هم تکلیف دین است و قانون رفتار ما را تعیین می کند. اینکه انتظار داشته باشیم مسئولین به قانون توجه نکنند و از آن عدول کنند، انتظاری منطقی نیست.

 در ادامه نوذرپور با بیان اینکه عدم توجه به قوانین، روند پیشرفت و توسعه را با مخاطراتی روبه رو می کند گفت: در حال حاضر با تمام کنترل‌های انجام شده در محدوه حریم منطقه۲۲، تعداد ۵۰۰ ساختمان خارج از روستاها بدون مجوز ساخته شده است و این بسیار خطرساز است.

 وی در ادامه به وجود آوردن بازارباغ ها، بازرچه های محلی و مسیرهای گردشگری در روستاها تاکید کرد و افزود: شهرداری منطقه۲۲ این ظرفیت را دارد تا سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های فرهنگی، تفریحی و ورزشی را برای سرمایه گذاری به روستا ها معرفی کند تا در اشتغال زایی جوانان روستا، گردشگری و ترویج فرهنگ های بومی روستاها کمک شایانی شود.

 نوذرپور در پایان با اشاره به اینکه هدف شهرداری منطقه، مشارکت بین شهرداری، شورا‌های روستا و مردم است گفت: روستاییان می توانند با توجه به زیرساخت‌های روستاهای خود، برنامه ها و طرح های گردشگری و جذب توریست را تهیه و ارائه نمایند و ما آنهارا برای اجراء در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم و یا از خود روستاییان در اجرای طرح ها با نظارت شوراه ها و دهیاری ها استفاده می‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز