قائم مقام رئیس ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت خبر داد؛

آغاز رویکردی جدید در برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در سال ۹۷

۱۳۹۷/۰۳/۰۹ - ۱۰:۳۶:۲۹
کد خبر: ۷۱۲۷۳۴
آغاز رویکردی جدید در برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی در سال ۹۷
نشست مجازی تیم های ارزیابی برنامه های اقدام منطقه ای برای اجرای بسته های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی روز گذشته با حضور قائم مقام رئیس و دبیر ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سیدحسن امامی رضوی، قائم مقام رئیس ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت با اشاره به ارائه یک روند جدید در برنامه های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی گفت: «علاوه بر بحث‌هایی که قبلا به دانشگاه‌ها و کلان مناطق سپرده شده بود، سال 97 با رویکرد جدیدی در برنامه تحول آغاز شده است.»

دکتر امامی رضوی با اشاره به تقسیم‌بندی برنامه‌های تحول به 3 گروه ستادی، کلان‌مناطق و دانشگاه‌ها و زیرمجموعه‌ها به تشریح پیشرفت در هر گروه پرداخت.

او افزود: «همکاران در گروه ستادی در حال انجام فعالیت‌های مربوطه هستند و روند خوبی در حال اجراست.»

قائم مقام رئیس ستاد تحول و نوآوری در آموزش عالی سلامت در ادامه به تشریح وضعیت اجرایی برنامه های تحول در سطح کلان ‌مناطق پرداخت و خاطر نشان کرد: «برنامه‌های کلان‌مناطق، نهایی و ابلاغ شده و در حال اجراست و بحث ارزیابی این گروه در دستور جلسه امروز قرار دارد.
در پایان دکتر امامی رضوی با اشاره به  دانشگاه‌ها و زیر مجموعه‌ها به عنوان گروه سوم تقسیم بندی برنامه‌های اقدام بسته های تحول، ابراز امیدرواری کرد برنامه‌های سطح دانشگاهی با محوریت کلان‌مناطق، انجام و ارزیابی شود و نتایج نهایی برای ستاد ارسال گردد.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز