ترافیک پرحجم در محورهای هراز و کندوان

۱۳۹۷/۰۳/۱۱ - ۱۴:۳۷:۳۷
کد خبر: ۷۱۳۴۸۱
ترافیک پرحجم  در محورهای هراز و کندوان
رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت پرحجم و روان و در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛  علی‌رضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت محورهای مازندران  در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محورهای هراز و کندوان به‌صورت پرحجم و روان و در محورهای سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و روان است.

وی ادامه داد: درحال حاضر ازلحاظ جوی در برخی از محورهای مازندران شاهد بارش باران هستیم که لازم است به رانندگان به رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی توجه کنند.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: باتوجه به اطلاعیه هواشناسی مبنی بر بارش باران در روزهای آینده و احتمال ریزش سنگ لازم است رانندگان قبل از تردد از محورهای کوهستانی استان وضعیت راه‌ها را استعلام کنند.

قدمی با اشاره به اینکه قرار بود محدودیت ممنوعیت تردد خودروها از کرج به سمت مرزن‌آباد اعمال شود که اجرا نشد، اضافه کرد: درصورت بروز ترافیک محدودیت یک‌طرفه شدن محور کندوان اعمال می‌شود.

وی با اعلام اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها تا ساعت 24 امروز در محور هراز ممنوع است، افزود: محدودیت تردد تریلی روز جمعه در محور سوادکوه اعمال نمی‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان گفت: لازم است رانندگان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه در محورهای استان تردد کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز