حجت الاسلام محمدجعفر منتظری:

اینطور نیست که هر کس بخواهد به ایران باز گردد برای او فرش قرمز پهن کنند/ کمپین هنرمندان پشت پرده دارد/ هیچ مقامی نمی تواند مانع ورود ایرانیان به ایران شود

۱۳۹۷/۰۳/۱۵ - ۱۳:۳۴:۳۹
کد خبر: ۷۱۴۶۸۰
اینطور نیست که هر کس بخواهد به ایران باز گردد برای او فرش قرمز پهن کنند/  کمپین هنرمندان  پشت پرده دارد/  هیچ مقامی نمی تواند مانع ورود ایرانیان به ایران شود
دادستان کل کشور گفت :اینکه امروز عده ای از هنرمندان کمپینی به راه می اندازند و از فردی که فسادش در سینمای ایران علنی بود و پس از پیروزی انقلاب به دامان آمریکا فرار کرد حمایت می کنند و قصد برگرداندن او به کشور را دارند ، اقدام حساب شده ای است که ما از پشت پرده آن مطلع هستیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، دادستان کل کشور مقابله با فرهنگ جامعه را از اهداف دشمن برشمرد و با اشاره به کمپین هنرمندان برای بازگشت یک بازیگر سینمای قبل از انقلاب در این زمینه واکنش نشان داد.

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری روز سه شنبه در جمع راهپیمایان 15 خرداد ورامین در مسجدصاحب الزمان(عج) این شهرستان گفت: این اقدام در قالب کمپین، حساب شده است که ما از پشت پرده آن مطلعیم.

وی تصریح کرد: اینکه امروز عده ای از هنرمندان کمپینی به راه می اندازند و از فردی که فسادش در سینمای ایران علنی بود و پس از پیروزی انقلاب به دامان آمریکا فرار کرد حمایت می کنند و قصد برگرداندن او به کشور را دارند ، اقدام حساب شده ای است که ما از پشت پرده آن مطلع هستیم.

منتظری تأکید کرد: هر ایرانی حق دارد به کشور خود بازگردد و هیچ مقامی نمی تواند مانع او شود، ولی اگر کسی کارهای خلاف و جرم مرتکب شده باید بر اساس قانون با او برخورد کرد و اینطور نیست که هر کس بخواهد به ایران باز گردد برای او فرش قرمز پهن کنند.

وی گفت: نمی توان ارزش هایی که به قیمت خون 200 هزار شهید و 560 هزار جانباز و آزاده به دست آمده را نادیده گرفت، این افراد باید بدانند که اگر در برخی از مقاطع مسئولان سکوت اختیار کرده اند و به حاشیه ها نمی پردازند،مردم هیچگاه به آنها اجازه زیر پا گذاشتن خون شهیدان را نمی دهند.

به گفته وی، دشمن همواره تلاش دارد فرهنگ جامعه اسلامی را تغییر دهد و البته مقابله با این نفوذ تنها وظیفه دستگاه قضایی نیست.

وی اضافه کرد: تمامی افراد صاحب نفود همچون روحانیون، ائمه جمعه، معلمان ، مسئولان مراکز فرهنگی و والدین باید مقابل این نفوذ بایستند و فرهنگ جامعه را از هجمه دشمن نجات دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز