معاون امور اجتماعی بهزیستی:

شهریه مهدهای کودک تهران ۱۰ درصد افزایش یافت

۱۳۹۷/۰۳/۱۸ - ۰۹:۳۴:۰۴
کد خبر: ۷۱۵۱۸۴
شهریه مهدهای کودک تهران ۱۰ درصد افزایش یافت
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران از پیشنهاد افزایش ۱۰ تا ۱۹ درصدی شهریه مهدهای کودک‌ و مراکز شبه خانواده در سال ۹۷ خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، احمد خاکی درباره میزان افزایش شهریه مهدهای کودک‌ و مراکز شبه خانواده در سال جدید گفت: «براساس جلساتی که با تعزیرات، کانون مهدها، وزارت صنعت و معدن و ... برگزار شده است و بر اساس نرخ تورم، نرخ شهریه جدید را به سازمان بهزیستی پیشنهاد دادیم و منتظر تایید و ابلاغ آن از سوی سازمان بهزیستی هستیم.»

وی با اشاره به پیشنهاد افزایش ۱۰ تا ۱۹ درصدی شهریه مهدهای کودک و مراکز شبه خانواده در استان تهران، اظهار کرد: «پیشنهاد افزایش نرخ شهریه مهدکودک‌ها و مراکز شبه خانواده بر اساس منطقه جغرافیایی آنها مطرح شده است و براساس مناطق مختلف در استان تهران، ۱۹ ، ۱۵ و ۱۰ درصد خواهد بود.»

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با بیان اینکه پیشنهاد سازمان بهزیستی برای افزایش نرخ شهریه این مراکز در منطقه شمیرانات ۱۹ درصد بوده است، تصریح کرد: «البته نرخ های مذکور، پیشنهاد ما به سازمان بهزیستی بوده و هنوز تصویب نشده است. با این حال نرخ شهریه مهدهای کودک و مراکز شبه خانواده در هر منطقه متفاوت خواهد بود و بر اساس آنها سازمان بهزیستی نرخ سال آینده را در آینده‌ای نزدیک اعلام خواهد کرد.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز