مدیر کل فرهنگی اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش اعلام کرد؛

آخرین مهلت ثبت‌نام در پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزی

۱۳۹۷/۰۳/۱۹ - ۰۹:۵۲:۰۵
کد خبر: ۷۱۵۴۹۳
آخرین مهلت ثبت‌نام در پایگاه‌های تابستانی دانش‌آموزی
امسال قرار است ۱۵۳۳ پایگاه تابستانی تحت نظر آموزش و پرورش با شعار "هر دانش‌آموز، یک مهارت و حمایت از کالای ایرانی" از ابتدای تیرماه پذیرای دانش‌آموزان در تعطیلات سه ماهه پیش رو باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، به گفته  روشنی، قائم مقام سازمان دانش‌آموزی  شهریه این کلاس‌ها نیز براساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعیین و ابلاغ شده است.

در همین راستا، علی رمضانی، مدیر کل فرهنگی، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش نیز گفت: «در مدت هشت هفته تابستان، دانش آموزان می‌توانند در اردوها و پایگاه‌های تابستانی در مدارس ثبت نام و شرکت کنند. این طرح از تیرماه در شهر تهران و سراسر کشور کلید خواهد خورد.»

او درباره محور برنامه های اردویی و تابستانی امسال دانش آموزان با بیان اینکه از دید کسانی که در حوزه تعلیم و تربیت کار می کنند، طلایی ترین اوقاتی که می توانیم اختیار داشته باشیم، فصل تابستان است، گفت: «با توجه به نام گذاری شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «حمایت از تولید کالای ایرانی»، تمام برنامه ها و فعالیت هایمان بر این محور است که هر دانش آموز باید یک مهارت را فرا بگیرد.»

مدیر کل فرهنگی اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش همچنین اشاره کرد: «در سال های گذشته هر کدام از سازمان ها و معاونت ها یک دستورالعمل و برنامه جداگانه داشتند اما وزارت آموزش و پرورش امسال یک دستورالعمل واحد برای کل پایگاه های تابستانی در حوزه ها و سازمان های مختلف ارائه داده است تا بتوانیم هم افزایی انجام دهیم و از حداقل امکانات بیشترین بهره وری را داشته باشیم.»

او با تاکید بر اینکه برنامه های متنوع بسیار خوبی برای تابستان و اردوها و پایگاه ها در نظر گرفته ایم، عنوان داشت: اگر فعالیتی در حوزه ای مثلا انجمن اسلامی مناسب است، برای تمام دانش آموزان در نظر گرفته می شود. دانش آموزان می توانند به سایت همگام مراجعه کنند تا نسبت به ثبت نام در این اردوها و پایگاه ها اقدام کنند.

رمضانی که در یک برنامه رادیویی صحبت می‌کرد،  تاکید کرد: «برنامه‌هایی که در این پایگاه‌ها در نظر گرفته می‌شود شاد و مفرح است و مهارتی هم که یاد می‌گیرند نیز شادی است و امسال اردوها در سطح مناطق و شهرستانها برگزار می شود و تا ۱۳۰ هزار نفر دانش آموز می توانند یک روز شاد را در اردوها داشته باشند.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز