معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:

دستفروشان خیابان‌های ولیعصر(عج) و محور انقلاب ساماندهی می‌شوند

۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۸:۳۷:۳۴
کد خبر: ۷۱۶۲۹۶
دستفروشان خیابان‌های ولیعصر(عج) و محور انقلاب ساماندهی می‌شوند
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از ساماندهی دستفروشان خیابان های ولیعصر(عج) و محور انقلاب با عاملیت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و با همکاری شرکت شهربان و حریم بان و مناطق 6 و 11 و... خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مجتبی یزدانی در نشستی مشترک با مهندس بابایی شهردار منطقه 6، آبادیان شهردار منطقه 11، سردار علیپور فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران، سردار مسعود مصدق فرمانده یگان امداد پایتخت، افشار مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، شرکت شهربان و حریم بان و... بر ساماندهی دستفروشان مناطق 6 و11 تاکید کرد و گفت: «این اقدام در راستای تسهیل در تردد شهروندان و نیز کسب رضایتمندی کسبه و مغازه داران صورت می گیرد. همچنین محل هایی نیز برای ساماندهی دستفروشان این نقاط تعیین خواهد شد.»

یزدانی بر لزوم برگزاری جلسات با اصناف تاکید کرد و گفت: «در همین راستا انجام هماهنگی های لازم برای ساماندهی کتابفروشان خیابان های ولیعصر(عج) و خیابان انقلاب نیز در دستور کار قرار گرفته است.»

در این جلسه شهرداران مناطق 6 و 11 در راستای انجام همکاری های متقابل اعلام آمادگی کردند و مقرر شد که موضوعات مرتبط با ساماندهی دستفروشان با عاملیت شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران و با همکاری و پشتیبانی شرکت شهربان و حریم بان، یگان امداد شهرداری، یگان پایتخت و نیروی انتظامی و شهرداری های مناطق 6 و 11 صورت گیرد.

همچنین در پایان این جلسه مهندس یزدانی به جمع بندی نهایی موضوعات فوق پرداخت و بر آموزش کلیه نیروها در این امر تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز