مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران:

آغاز کمپین های حمایت از ورزشکاران ایران درجام جهانی / بیلبوردهای تبلیغاتی تهران میزبان تصاویر ماندگار مستطیل سبز

۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۲:۵۴:۱۸
کد خبر: ۷۱۷۴۴۶
آغاز  کمپین های حمایت از ورزشکاران ایران درجام جهانی  / بیلبوردهای تبلیغاتی تهران میزبان تصاویر ماندگار مستطیل سبز
ضرغامی گفت : تصاویر لحظات ماندگار فوتبال ایران بر روی بیلبوردهای شهری اکران می شود . با آغاز بازیهای جام جهانی شهر حال و هوای برگزاری این رویداد جهانی را به خود میگیرد.

به گزارش خبرنگار شهری  خبرگزاری برنا  ، برزین ضرغامی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران همزمان با حضور تیم ملی برای حضور در بازی های جام جهانی از اکران طرح های فرهنگی این رویداد بین المللی در سطح شهر خبرداد و گفت: با توجه به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه، کمپین حمایت از ورزشکاران ایرانی از سوی سازمان راه اندازی شده است.

ضرغامی با بیان اینکه فوتبال یکی از عوامل شادی بخش و انسجام ملی است، ادامه داد: به همین دلیل همزمان با آغاز بازیهای جام جهانی شهر حال و هوای برگزاری این رویداد جهانی را به خود میگیرد.

او با تاکید بر اینکه همزمان با حضور تیم ملی فوتبال ایران در این دوره از بازیها تلاش کردیم تا با اکران طرح های فرهنگی شهر را با این موضوع همراه کنیم، افزود: اکران طرح های فرهنگی این کمپین در دو دسته انجام شده است در یک بخش تلاش کردیم تا لحظات ماندگار تیم ملی ایران در جام جهانی سال های گذشته را به تصویر بکشیم و در یک بخش به اتفاق این روزها و جام جهانی روسیه و حضور فوتبالیست ها در این ریداد بپردازیم.

او با اشاره به اینکه در مرور رویدادهای گذشته صحنه های حساس و ماندگار بازیکنان ایرانی را به روی بلیبوردها برده ایم، گفت: در کنار این تصاویر توضیحاتی درمورد آن تصویر آماده است تا با این یادآوری غرور ملی را در شهروندان تقویت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز