خودروهای هنجارشکن توقیف می شوند

۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۱:۲۷:۰۳
کد خبر: ۷۱۸۳۰۱
خودروهای هنجارشکن توقیف می شوند
رییس پلیس راهور کهگیلویه وبویراحمد از اجرای طرح برخورد با خودروها و رانندگان پرخطر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، رییس پلیس راهور استان از اجرای طرح برخورد با خودروها و رانندگان پرخطر خبر داد و گفت: پلیس مصمم است که به صورت جدی و قاطعانه با خاطیان و برهم زنندگان نظم عمومی برخورد کند و اجازه نخواهد داد که برخی از افراد نابهنجار، امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

سرهنگ خوشوقت افزود: به دلیل مزاحمت های شبانه ای که توسط خودروها به وجود آمده طرح جمع آوری این خودروها در دستور کار است و با آنان به شدت برخورد می شود.
وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و پلیس راهور استان با هدف ایجاد نظم و امنیت در جامعه با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد ادامه داد: شب گذشته تعدادی از رانندگان خودرو که با بوق زدن و حرکات نمایشی در برخی نقاط شهر یاسوج موجب برهم زدن نظم و امنیت شهر و مردم شده بودند دستگیر و خودروی آنان توقیف وبه پارکینگ منتقل شد.
سرهنگ خوشوقت با تاکید بر برخورد جدی پلیس با رانندگان خاطی و هنجارشکن افزود:با تمام توان با رانندگانی که شبانه با بوق زدن،سرعت زیاد، حرکات نمایشی برای مردم مزاحمت ایجادکنند برخورد و رانندگان متخلف به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی اضافه کرد: در صورت توقیف خودروی این رانندگان، برای مدت طولانی خودروی آنان در پارکینگ متوقف خواهد شد.

رییس پلیس راهور استان از مردم خواست در صورت مشاهده این گونه تخلفات در خیابانها ویاکوچه های محل زندگی خود موارد را به پلس راهور گزارش دهند.

سرهنگ خوشوقت گفت :طرح جمع آوری خودروهای مزاحم محدودیت زمانی ندارد وهمچنان تا از بین بردن این تخلف ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز