جزئیات جدید از حمله نسیم اقدم به ساختمان یوتیوب

۱۳۹۷/۰۳/۲۶ - ۱۴:۳۹:۵۵
کد خبر: ۷۱۸۳۶۸
جزئیات جدید از حمله نسیم اقدم به ساختمان یوتیوب
نسیم نجفی اقدم دختر ارومیه‌ای که با حمله به ساختمان یوتیوب 3نفر را زخمی کرده و سپس خودش را کشته بود روز قبل برای وارسی ساختمان یوتیوب تحت عنوان درخواست کار به آنجا رفته بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، نسیم 39 ساله در اعتراض به پاک شدن ویدیوهایش از یوتیوب به ساختمان اصلی آن در سن برونو حمله کرده و بعد از زخمی کردن 3 نفر به زندگی خود پایان داده بود.

در جزئیات جدیدی که توسط پلیس، سن برونو در مورد این حادثه، فاش شده است مشخص شده که نسیم روز قبل از حمله هم به ساختمان یوتیوب رفته بود. او به کارمندان گفته بود که برای درخواست کار آمده است. کارمندان او را به دفتر اصلی هدایت کرده و به مسئول مربوطه معرفی‌اش کرده بودند.

نسیم نجفی از این شخص سوال‌هایی در مورد نحوه استخدام در یوتیوب پرسیده بود. طی این حضور در ساختمان اصلی یوتیوب، نسیم در مورد این مکان اطلاعات کسب کرده بود. نسیم شب را در نزدیکی این ساختمان داخل ماشینش گذرانده و در پاسخ به کنجکاوی پلیس‌ها گفته بود که برای دیدن خانواده‌اش به اینجا سفر کرده و صبح به خانه آنها خواهد رفت. او صبح روز بعد در ابتدا به یک مرکز تمرین تیراندازی در نزدیکی ساختمان رفته و سپس حمله خود را صورت داده بود.

رئیس پلیس سن برونو گفته تحقیقات در مورد پرونده اقدم ادامه دارد و جزئیات بیشتری در مورد او کشف خواهد شد. 

پدر نسیم، اسماعیل اقدم که قبل از حمله به پلیس در مورد احتمال آن هشدار داده بود در مصاحبه جدیدی گفته است که خانواده‌شان هنوز در مورد این حمله و علت آن در شوک به سر می‌برد و همسرش روزهایش را با گریه سپری می‌کند.

 

نظر شما