حبیبی در گفت‌وگو با برنا مطرح کرد:

انتخاب عارف به عنوان رییس کمیسیون آموزش به تحرک در این کمیسیون کمک می‌کند

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۴:۳۸:۲۰
کد خبر: ۷۱۹۷۴۱
انتخاب عارف به عنوان رییس کمیسیون آموزش به تحرک در این کمیسیون کمک می‌کند
یک فعال سیاسی در خصوص انتخاب عارف به عنوان رییس کمیسیون آموزش گفت: «امیدواریم که انتصاب ایشان منشأ تحول و برکت برای تحرک به کمیسیون آموزش عالی در مورد رسیدگی به مسائل و مشکلات آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها شود.»

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ امروز محمدرضا عارف به عنوان رییس کمیسیون آموزش مجلس انتخاب شد که پیش از وی محمد مهدی زاهدی نماینده کرمان و وزیر علوم دولت محمود احمدی نژاد رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بود.

در همین راستا با یک فعال سیاسی و پژوهشگر به گفت‌وگو پرداختیم که در ادامه آن را خواهید خواند.

نجفقلی حبیبی - پژوهشگر و فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، در این خصوص گفت: «دکتر عارف دوره‌ای رییس دانشگاه تهران و سال‌ها هم استاد دانشگاه بوده و هستند به همین علت تجربه مفیدی در آموزش عالی کشور در اختیار دارند. با حضور در مجلس و فعالیت‌های سیاسی در جریان بسیاری از امور قرار دارند بنابراین امیدواریم که انتصاب ایشان منشأ تحول و برکت برای تحرک به کمیسیون آموزش عالی در مورد  رسیدگی به مسائل و مشکلات آموزش‌وپرورش و دانشگاه‌ها شود.»

وی در ادامه افزود: «ایشان اعتبار اجتماعی بالایی دارد که به اعتبار همین می‌تواند بسیاری اقدامات مثبت در آموزش عالی انجام دهد. وجود عارف در مجمع تشخیص مصلحت نظام کمک می‌کند تا حرف وی در مجلس و جامعه شنیده شود، همچنین ایشان حریم معنوی خوبی دارد و  اعضای کمیسیون به گفته‌های وی توجه خواهند کرد. همه این موارد به ایجاد تحرک در کمیسیون کمک می‌کند البته به شرطی که بقیه دوستان در کمیسیون آموزش مشکلات را جدی بگیرند چون حل و رفع این مشکلات نیازمند تلاش بسیاری است.»

نظر شما
پرونده ویژه