توفیقی در گفت و گو با برنا:

حضور عارف در کمیسیون آموزش مجلس نوید تحولات مثبت در این حوزه است

۱۳۹۷/۰۳/۲۹ - ۱۵:۰۶:۲۷
کد خبر: ۷۱۹۷۶۵
حضور عارف در کمیسیون آموزش مجلس نوید تحولات مثبت در این حوزه است
یک پژوهشگر و مدرس دانشگاه درباره انتخاب عارف به عنوان رییس کمیسیون آموزش گفت: این انتخاب را می توان انتخاب شایسته ای دانست چرا که او، الگویی بسیار قوی در مدیریت بوده و دارای شخصیت فوق العاده برجسته علمی است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا،  در پی انتخاب محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون امید به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، بسیاری از اعضا جامعه علم و فرهنگ از این انتخاب ابراز خرسندی کردند. لازم به ذکر است که محمدرضا عارف دارای سوابق درخشانی در زمینه آموزش است و انتخاب او به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات می تواند کمک شایانی به پیشبرد هرچه بهتر اهداف آموزشی در کشور باشد.

در این خصوص با جعفرتوفیقی، پژوهشگر، مدرس دانشگاه و سیاست مدار ایرانی گفت و گویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

وی در این خصوص گفت: «این انتخاب را می توان انتخاب شایسته ای دانست چرا که محمدرضا عارف، الگویی بسیار قوی در مدیریت  است و دارای شخصیت فوق العاد برجسته علمی هستند که به حوزه آموزش عالی و آموزش و پرورش به واسطه تجربه هایی که در این زمینه داشتند، اشراف کامل دارد.»

وی افزود: « اطمینان دارم که جامعه علمی از این انتخاب، استقبال ویژه ای خواهند کرد. همچنین این اتفاق برای آموزش و پرورش و آموزش عالی خبر خیلی خوبی بوده است چرا که با حضور محمدرضا عارف، در حوزه آموزش و تحقیقات و پژوهش شاهد تحولات بسیار مثبت و شگرفی خواهیم بود.»

توفیقی در پاسخ به پرسشی در خصوص کمک هایی که محمدرضا عارف می تواند با حضورش در عرصه آموزش و پرورش و آموزش عالی در رفع مشکلات داشته باشد، گفت: «یکی از مشکلاتی که در حال حاضر گریبانگیر  حوزه آموزش و پرورش است، بحث ارج و حرمت  معلمان مشغول درحوزه مادی و معنوی است. معلمان رکن اصلی آموزش و پرورش و یکی از ابزارهایی اعمال تغییر و تحولات مثبت در این زمینه هستند و بیشترین نقش را در توسعه این حوزه دارند. رسیدگی به درخواست ها و نیازهای معلمان بسیار امر مهمی است که حضور  محمدرضا عارف، در منصب مدریت کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می تواند نویدی برای حل این مشکل و به طور کلی تحولات جدی در حوزه آموزش و پرورش باشد.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز