پست اینستاگرامی عارف بعد از انتخاب به عنوان رئیس کمیسیون آموزش

۱۳۹۷/۰۳/۳۰ - ۰۹:۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۱۹۹۵۱
پست اینستاگرامی عارف  بعد از انتخاب به عنوان رئیس کمیسیون آموزش
محمدرضا عارف نوشت : معتقدم در مقطع فعلی دانشگاه در جایگاه اصلی خود قرار ندارد و هنوز با اعمال سلیقه برخی افراد که سنخیتی با دانشگاه ندارند،سعی در محدودسازی فضای دانشگاه را دارند که انتظار بود در دولت تدبیر و امید دیگر شاهد اینگونه اعمال سلیقه ها نباشیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، محمدرضا عارف -سیاستمدار اصلاح‌طلب، مهندس برق، استاد دانشگاه، رئیس بنیاد امید ایرانیان، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و رئیس فراکسیون امید در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز گذشته به عنوان رئیس کمیسیون آموزش مجلس معرفی شد .

وی پس از منسوب شدن به این سمت چنین در صفحه اینستاگرامی خود نوشت :«از حسن اعتماد همکاران عزیزم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سپردن مسئولیت این کمیسیون تشکر و قدردانی می کنم.

امیدوارم بتوانم با همکاری همه اعضای محترم کمیسیون و تعامل با نهادهای مربوطه در پاسخ به مطالبات به حق دانشجویان ،اساتید دانشگاه،معلمان و دانش آموزان عزیز اقدامات شایسته و بایسته را انجام دهم.

معتقدم در مقطع فعلی دانشگاه در جایگاه اصلی خود قرار ندارد و هنوز با اعمال سلیقه برخی افراد که سنخیتی با دانشگاه ندارند،سعی در محدودسازی فضای دانشگاه را دارند که انتظار بود در دولت تدبیر و امید دیگر شاهد اینگونه اعمال سلیقه ها نباشیم.

سعی خواهیم کرد با نظارت جدی بر عملکرد نهادهای متولی آموزش در کشور،در آینده شاهد تضییع حقوق فعالان دانشجویی،اساتید دانشگاه،معلمان زحمتکش و دانش آموزان عزیز نباشیم.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز