زنان خاندان‌ سلطنتی چگونه از پوست خود مراقبت می‌کنند؟

۱۳۹۷/۰۴/۰۱ - ۱۱:۲۷:۳۹
کد خبر: ۷۲۰۷۱۸
زنان خاندان‌ سلطنتی چگونه از پوست خود مراقبت می‌کنند؟
جامعه همیشه به دنبال چهره‌های برتر و شاخصی است که به عنوان الگو معرفی می‌شوند. حال ببینیم خانواده های سلطنتی دنیا چگونه از پوست و مو خود مراقبت می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، در ادامه نگاهی به توجه افراد مختلف خانواده های سلطنتی نسبت به سلامت پوست و مو خود می اندازیم .

کیت میدلتون یکی از معروف‌ترین زنان خاندان‌های سلطنتی

کیت میدلتون قطعا یکی از زنان خاندان‌های سلطنتی است که هرچند ممکن است حکومتش بر رسانه‌ها با آمدن عروس جدید خاندان سلطنتی انگلستان متزلزل شده باشد اما هنوز تاثیر و نفوذ و محبوبیت زیادی میان مردم دارد. دوشش ۳۶ ساله کمبریج  برنامه خاصی برای مراقبت از پوست و موی خود دارد و به خصوص هزینه زیادی را برای رسیدگی به موهای خود انجام می‌دهد تا همیشه جوان و زیبا باقی بماند. جالب است بدانید که کیت میدلتون چند روز قبل از عروسی مگان و هری از یک ماساژ پوست خاص با سم زنبور عسل برای شاداب کردن پوست خود بهره برده بود، او این ماساژ را در مطب متخصص معروف زیبایی، دبورا میشل انجام داده بود. هرچند تاثیر این نوع درمان گران قیمت هنوز چندان ثابت شده نیست اما نگاهی به تصاویر کیت در مراسم عروسی و درخششی که در چهره او مشاهده می‌شود گویای همه چیز است.

 

گریس کلی ستاره هالیوود و ملکه موناکو

گریس کلی ستاره محبوب و موفق سینما در دهه ۵۰ و ۶۰ بود که توسط جوایز معتبری مثل اسکار را نیز ازآن خود کند. او پس از ازدواج با رینیه سوم شاهزاده موناکو به مقام شاهدختی موناکو رسید و از یک ستاره سینما به یک عضو خاندان سلطنتی تبدیل شد. همه گریس کلی را با چهره‌ای زیبا و بی‌نظیر به خاطر می‌آورند، چهره‌ای که حتی تا آخرین روزهای عمر و قبل از مرگ نابهنگام او نیز طراوت و زیبایی خود را از دست نداده بود. هرچند راز این جوانی و طراوت او هنوز بر کسی آشکار نیست اما پیتر لاما آرایشگر معروف می‌گوید گریس کلی همیشه از کرم دست استفاده می‌کرد و وقتی از او می‌پرسیدیم علت این کار چیست می‌گفت سن زن قبل از هر جای دیگری از دستان او مشخص می‌شود.

 

شارلوت کاسیراگی یکی از زنان خاندان‌های سلطنتی

نوه دختری گریس کلی که فرزند کارولین شاهزاده هانوفر و استفانو کاسیراگی یک تاجر ایتالیایی است جزو چهره‌های شناخته شده سلطنتی در اروپا است که به دلیل زیبایی ظاهری و استایل جذابش همیشه مورد توجه رسانه‌ها قرار دارد. این شاهزاده ۳۱ ساله در خط سلطنتی موناکو رتبه یازدهم را دارد. شارلوت کاسیراگی دقت زیادی مراقبت از پوست خود دارد و همیشه سعی می‌کند پوست خود را تمیز و برنامه مراقبت از پوست خود را ساده و کم دردسر نگه دارد. او در مصاحبه‌ای در مجله ووگ عنوان کرده بود که “مهم‌ترین چیز برای سفر، همراه داشتن یک پاک کننده آرایش مناسب است، چیزی که پوست شما را تمیز نگه دارد و این تمیز بودن اساس مراقبت از پوست است. شما باید پوست تمیزی داشته باشید و از محصولاتی استفاده کنید که طبیعی و فاقد مواد شیمیایی باشند. در واقع یک پاک کننده و لوسیون تنها چیزهایی هستند که من برای مراقبت از پوستم نیاز دارم.”

 

رانیا الیاسین ملکه اردن

رانیا الیاسین (عبدالله) ملقب به ملکه رانیا همسر ملک عبدالله دوم و ملکه اردن است. او که از پدر و مادری فلسطینی در اردن به دنیا آمده است در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و مدتی در سیتی بانک و اپل نیز مشغول به کار بوده است. ملکه رانیا ۴۷ سال دارد و در کنار زیبایی ظاهری شخصیتی عالی هم دارد و با انجام فعالیت‌های بشردوستانه محبوبیت زیادی کسب کرده است. ملکه رانیا در برنامه اوپرا وینفری اعلام کرده بود که استفاده از محصولات ضدپیری در برنامه او جایی ندارند.

 

پرنسس دایانا یکی از محبوب‌ترین زنان خاندان‌های سلطنتی

پرنسس دایانا مونت باتن وینسدور عروس سابق ملکه انگلستان زندگی شگفت انگیز و سرنوشت دلخراشی داشت که او را به یک افسانه تبدیل کرد. او در طول زندگی خود تاثیرات زیادی روی دنیای مد و فشن داشت و همیشه با چهره زیبا و لباس‌های جذابش نگاه‌ها را به خود خیره می‌کرد. اما او چطور از پوست خود مراقبت می‌کرد؟ مری گرینول آرایشگر پرنسس دایانا می‌گوید که او توجه زیادی به مراقبت از پوست خود داشت و هر صبح و هر شب با دقت زیادی این کار را انجام می‌داد. او برنامه دقیقی برای این کار داشت و کاملا به آن متعهد بود و مراحل پاکسازی، متعادل سازی یا تونر و مرطوب کردن را دو بار در روز انجام می‌داد و وسواس زیادی در استفاده از سرم‌ها و مراقبت از پوست مقابل آفتاب داشت. گرینول معتقد است او اگر امروز هم زنده بود این کارها را انجام می‌داد.

 

شاهزاده ماریا اولیمپیا از خاندان سلطنتی یونان و دانمارک

ماریا اولیمپیا هم از طرف پدری و هم از طرف مادری با خاندان سلطنتی مرتبط است. پدر او پالووس شاهزاده یونان است و مادربزرگ پدری او شاهزاده دانمارک است. در حال حاضر ماریا در کنار شاهزاده بودن به عنوان مدل و فعال اجتماعی نیز مشغول است و برای مجلات مد مختلفی مثل تین ووگ،تاتلر، هلو و دبلیو مدل شده است. شاهزاده ماریا اگرچه هنوز ۲۱ سال دارد اما به زیبایی خود اهمیت زیادی می‌کند و گفته‌ها حاکی از آن است که او توجه زیادی به خواب شبانه خود دارد و در کنار آن از نوع خاصی از درمان‌های زیبایی بهره می‌برد که در لس آنجلس و لندن توسط متخصصان حاذق انجام می‌شود.

 

مگان مارکل یکی از جدیدترین زنان خاندان‌های سلطنتی

چند هفته پیش مگان مارکل بازیگر نه چندان معروف سریال‌های تلویزیونی آمریکا با ازدواج با هری پسر کوچک‌تر پرنس چارلز به عنوان یکی از زنان خاندان‌های سلطنتی انگلستان شناخته شد. ملیت و نژاد متوسط عروس، سن بیشتر او نسبت به داماد و طبقه اجتماعی، مطلقه بودن و شغل بازیگری او عواملی بودند که این ازدواج را عجیب، شگفت انگیز و منحصر به فرد کرده بودند اما به هر شکل مگان مارکل امروز یکی از اعضای خاندان سلطنتی است و به عنوان دوشس ساسکس شناخته می‌شود. او که ۳۷ سال دارد در این مدت به شدن مورد توجه رسانه‌ها بوده است و پس از مراسم نیز از این توجه کاسته نشده است. خوشبختانه مگان مارکل به دلیل شغل بازیگری ارتباط زیادی با دنیای مد و زیبایی دارد و بیشتر رازهای زیبایی او از رسانه‌ها مخفی نمانده است. او پوستی مستعد جوش دارد و راز جلوگیری از جوش زدن خود را استفاده از روغن درخت چای می‌داند. او حتی در سفرها هم یک ظرف کوچک حاوی روغن درخت چای با خود می‌برد و از مزایای متعدد این ماده طبیعی مثل درمان زخم و جای نیش حشرات و جوش‌هایی که در حال جوانه زدن هستند بهره می‌برد. خوشبختانه این روغن گران نیست و همه می‌توانند بدون هزینه زیاد از آن استفاده کنند.

 

 

منبع: Byrdie

 

نظر شما