در منطقه ۵ پایتخت ،

ارتقای کیفیت زندگی شهروندان از مهم ترین اهداف تدوین برنامه سوم ۵ ساله

۱۳۹۷/۰۴/۰۶ - ۱۳:۵۰:۰۱
کد خبر: ۷۲۲۹۴۹
ارتقای کیفیت زندگی  شهروندان از مهم ترین اهداف تدوین برنامه سوم ۵ ساله
نشست تخصصی کمیته تدوین برنامه سوم 5 ساله شهرداری منطقه 5، با رویکرد ارائه الگوی برنامه ریزی هسته های کلیدی ، بازنگری شاخص ها در برش منطقه ای و ارتقای کیفیت زندگی شهروندان با حضور مدیر کل ارزیابی عملکرد و بهبود مدیریت شهرداری تهران برگزارشد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  محسن اسدی شهردار منطقه از برگزاری نشست کمیته تدوین برنامه سوم 5 ساله شهرداری منطقه ، با رویکرد ارائه الگوی برنامه ریزی هسته های کلیدی و بازنگری شاخص ها در برش منطقه ای با حضور شهیدی پور مدیرکلارزیابی  عملکرد و بهبود مدیریت شهرداری تهران خبر داد.

شهیدی پور با حضور در منطقه 5 بر تدوین شاخص های مناسب و اهداف کمی در برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران اشاره کرد و گفت : آمارها نشان می دهد برنامه دوم تحقق پذیری 30 درصدی داشته ولی منطقه 5 در بسیاری از شاخص ها پیشرو بوده است.

وی افزود : اکنون با تکیه بر اصل مشارکتی بودن برنامه این فرصت فراهم شده است که در سه سطح کلان شهر تهران ، شهرداری مناطق و محلات برنامه توسعه تهیه شود و شهروندان احساس زیست پذیری شهر را تجربه کرده و همچنین در جایگاه ناظر شهرداری تهران عملکرد را ارزیابی کند. 

در این نشست، محسن اسدی شهردار منطقه افزود: تلاش می کنیم متناسب با استانداردهای پیش بینی شده برنامه ها را تحقق بخشیده  و با برگزاری جلسات متعدد با حضور تمام معاونت ها موضوعات  نگهداشت رود دره ها، حفظ قنوات ، دغدغه های حمل و نقل و ترافیک و مسائل فنی و عمرانی و ... را با تکیه بر GIS""محوری ساماندهی کنیم .

در این نشست همچنیندرباره شیوه  ارتباط ارزیابی عملکرد مدیران و کارکنان گفتگوشده و هریک از معاونت ها و واحدهای تخصصی، شاخص ها و اهداف کمی مسائل کلیدی مرتبط با حوزه خود را به کمیته پایش برنامه و ارزیابی عملکرد ارایه کرده و در خصوص الگوی مناسب برای نهایی سازی شاخص ها و اهداف کمی توضیحات مبسوطی ارائه شد.

ارتقای کیفیت زندگی ،بهبود شاخص های زیست پذیری و رضایت شهروندان از مهم ترین اهداف تدوین برنامه سوم  5 ساله در منطقه 5 است.

 

 

نظر شما