مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد؛

مدیریت هزینه‌ها در صندوق بازنشستگی با محوریت صرفه‌جویی اقتصادی

۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۵:۴۱
کد خبر: ۷۲۳۸۷۴
مدیریت هزینه‌ها در صندوق بازنشستگی با محوریت صرفه‌جویی اقتصادی
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به‌دستور رئیس جمهوری مبنی بر رعایت سیاست صرفه و صلاح در دستگاه‌های دولتی گفت: از ابتدای سال جاری مدیریت هزینه با محوریت صرفه‌جویی اقتصادی انجام شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، 

 جمشید تقی زاده با اشاره به تاکید رئیس جمهوری در نشست هم اندیشی مدیران ارشد دولت مبنی بر صرفه جویی همه جانبه، تاکید کرد: با توجه به تأکید رئیس جمهوری و به‌عنوان وظیفه‌ای ملی باید همه مدیران ارشد دولت در درون سازمان‌ها با رعایت صرفه جویی و پرهیز از مصارف غیرضروری، زمینه را برای تحقق فرمان رئیس جمهوری فراهم کنیم. 

 وی ادامه داد: از ابتدای سال‌جاری در صندوق بازنشستگی و شرکت‌های تابعه با رویکرد مدیریت هزینه‌ها تلاش کردیم برنامه‌ها و فعالیت‌ها به نحوی طراحی و اجرا شود که کم‌ترین هزینه و بیشترین بهره‌وری را داشته باشد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری بیان کرد: خوشبختانه در صندوق بازنشستگی کشوری با صدور دستور العملی فوری به تمامی بخش‌ها ابلاغ شد که کاهش هزینه‌های عمومی و سفرهای اضافی خارجی شرکت‌های تابعه و هلدینگ‌ها را در دستور کار خود قرار دهند. 

تقی زاده گفت: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: در زمینه خروج از بنگاه‌داری نیز صندوق اقدامات و برنامه‌های مناسبی را مدنظر دارد تا ضمن رسیدن به سودآوری بنگاه‌های اقتصادی، هزینه‌های خود را در این حوزه بشدت و تا حد توان کاهش دهد 

وی اضافه کرد: همچنین در کاهش مصرف انرژی همچون برق، آب، گاز و... در واحدهای تولیدی و صنعتی و حتی خدماتی، به‌گونه‌ای که بر کیفیت و استاندارد محصول نهایی لطمه وارد نکند، اقداماتی انجام خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز