مدیرعامل خبرگزاری برنا:

باید مقابل هرگونه ابهام افکنی و دروغگویی ایستاد/ باور جوانان از سوی مسوولان باید از شعار به عمل تبدیل شود

۱۳۹۷/۰۴/۱۴ - ۲۱:۵۴:۳۶
کد خبر: ۷۲۵۹۵۴
باید مقابل هرگونه ابهام افکنی و دروغگویی ایستاد/ باور جوانان از سوی مسوولان باید از شعار به عمل تبدیل شود
مدیرعامل خبرگزاری برنا تنها راه برون رفت کشور از وضعیت فعلی را همدلی مردم دانست و از همه رسانه ها خواست با توجه به شرایط موجود از اختلاف افکنی های بی مورد خودداری کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سید محمد حسن بلاغی مبین در مراسم اختتامیه پنجمین نشست سراسری خبرگزاری برنا که در شهر اصفهان برگزار شد با اشاره به سخنان رئیس جمهور در همایش هم اندیشی مدیران دولتی گفت: امروز همه مدیران موظف هستند در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند و همانطور که آقای روحانی گفتند باید مقابل هرگونه ابهام افکنی و دروغگویی ایستاد.

وی افزود: خبرگزاری برنا در دولت های یازدهم و دوازدهم تلاش کرده عملکرد و دستاوردهای دولت در عرصه های مختلف را تبیین کند و مقابل سیاه نمایی ها بایستد، از این پس در کنار این سیاست، باید ضمن مقابله با ابهام افکنی ها و ایجاد دو دستگی ها، از مسوولان و مدیران دولتی پرسشگری کند تا شایعات و سیاه نمایی ها جای واقعیت را نگیرند.

محمد مبین تنها راه برون رفت کشور از وضعیت فعلی را همدلی دانست و با اشاره به نقش رسانه ها در ایجاد این همدلی گفت: باید فضای مجازی در خدمت خبرنگاران باشد نه اینکه خبرنگاران و روزنامه نگاران راوی مطالب اکثرا غیر موثق در فضای مجازی شوند. ایجاد فضای ناامیدی و اختلاف افکنی در رسانه ها نه تنها در شرایط،فعلی به نفع ایران نیست بلکه افکار عمومی را مایوس و سرخورده می کند به همین دلیل رسانه ها با حفظ مطلب انتقادی، از سیاه نمایی و اختلاف افکنی پرهیز کنند.

وی با اشاره به نقش جوانان در ایجاد فضای همدلی گفت: باور جوانان از سوی مسوولان باید از شعار به عمل تبدیل شود، امروز وزیر جوان چنان عملکردی نشان داده که همه را مجاب کرده از جوانان استفاده کنند. مسوولان باید بدانند این جوانان از جنس همان هایی هستند که هشت سال مقابل دشمن خون دادند ولی خاک به دشمن ندادند.

مدیرعامل خبرگزاری برنا در پایان با تقدیر از حمایت های وزیر ورزش و جوانان گفت: در روزهای سخت و مهم دکتر سلطانی فر کنار من و همکارانم بودند و به دلگرامی آقای وزیر این مسیر سخت را طی کردیم و در حال طی کردن هستند.

محمد حسن بلاغی مبین در پایان از همه همکاران خود در برنا تشکر کرد و از آنها خواستبرای امیدبخشی به جامعه همه همت خود را به کار گیرند.

لازم به ذکر است نشست سراسری و دو روزه خبرگزاری برنا امروز در اصفهان به کار خود پایان داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز