نماینده کردستان در دسترس نیست/ تلفن نماینده دایورت و تانکر سوخت جان ۱۱ را گرفته است /۹ نفر با مرگ جدال می کنند

۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۶:۳۷
کد خبر: ۷۲۷۸۷۳
نماینده کردستان در دسترس نیست/ تلفن نماینده دایورت  و تانکر سوخت  جان ۱۱  را گرفته است /۹ نفر با مرگ جدال می کنند
بامداد امروز تانکر سوخت عراقی با اتوبوس مسافر بری تصادف کرد ، 11 زن و مرد سنندجی جان باختند ،9 نفر مصدوم شدند اما نماینده کردستان در دسترس نیست تا جوابگو پرسش ها باشد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، ساعت 24 روز سه شنبه 19 تیرماه سال 97 اتوبوس مسافربری مسیر سنندج - تهران در حال مسافرگیری بود که تانکر سوخت عراقی با او برخورد کرد و انفجار مرگبار رخ داد.

در این حادثه 11 نفر جان باختند و اجساد به دلیل شدت سوختگی هنوز قابل شناسایی نیستند. 9 نفر مصدوم شدند که وضعیت آنها نیز وخیم است .

 واما  چند ساعت بعد از این حادثه بارها و بارها خبرنگار حوادث برنا با سید مهدی فرشادان نماینده کردستان در مجلس شورای اسلامی تماس گرفت تا در خصوص آمار بالای تصادفات مشابه در استان و  این حادثه ، تردد تانکر های نفتکش عراقی در منطقه و آمار وقوع تصادفات در همان منطقه حادثه به دلیل نوع ساختار ساخت خیابان های اطراف ترمینال و .... گفت وگویی داشته باشد که متاسفانه امکان گفت و گو وجود نداشت و تلفن ایشان دایورت برروی تلفن فرد دیگری بود که به  گفته فرد مذکور نماینده کردستان احتمالا در سفرخارج از کشور هستند .

وی در ادامه گفت : جناب فرشادان نوشته ای در این خصوص بامداد امروز در کانال تلگرامی خود و اینستاگرامشان گذاشته اند.

وقتی به ایشان گفته شد که این پست معنای پاسخگویی به رسانه ها را ندارد و پاسخی برای سوالات ما نیست تاکید کرد: ایشان درسفر هستند...

اینکه حادثه خبر نمی کند درست است ولی وقتی رخ می دهد دیگر وقت پاسخگو نبودن مسئولان نیست زیرا که  آنها نماینده مردم هستند و وظیفه شان رسیدگی و پاسخگویی است .

تلاش خبرنگار برنا برای گفت و گو با نماینده کردستان ادامه دارد امید که شرایط گفت وگو ایجاد شود.

گفتنی است از اول هفته جاری و آغاز تعطیلات دو هفته ای نمایندگان مجلس تاکنون، تماس خبرنگاران با اکثریت نمایندگان یا به دلیل خاموشی تلفن یا خارج شدن از سیستم امکان پذیر نیست ....

نظر شما