معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی:

هزینه پرداخت جرائم کارفرمایان را صرف تولید اشتغال کردیم

۱۳۹۷/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۸:۳۷
کد خبر: ۷۲۸۹۸۱
هزینه پرداخت جرائم کارفرمایان را صرف تولید اشتغال کردیم
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: «بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان را با هدف حمایت از کارفرمایان اجرا کردیم. بیش از ٦٠ هزار تقاضا از سوی کارفرمایان در این زمینه دریافت کردیم و ١٥٠٠ میلیارد تومانی که باید صرف پرداخت جریمه می شد به حوزه کار و تولید تزریق شد.»

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمدحسن زدا، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی  هفته تامین اجتماعی را به ٤٢ میلیون جامعه تحت پوشش که شامل بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران، کارفرمایان و ٧٠ هزار نیروی انسانی شاغل در این سازمان است، تبریک گفت.

او با بیان اینکه رونق تامین اجتماعی در گرو رونق تولید و اشتغال است، گفت: «با رونق تولید هزینه های سازمان تامین اجتماعی کاهش می یابد. گسترش اشتغال و کارآفرینی، دریافت حق بیمه ها را افزایش می دهد و در نتیجه زمینه ساز ارتقای خدمات این سازمان می شود.»

زدا تصریح کرد: «تمامی برنامهریزیها و هدفگذاریها در سازمان تامین اجتماعی بر اساس رونق کارآفرینی و اشتغال انجام می شود.»

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان تولید از کالای ایرانی و جهت دهی برنامههای سازمان تامین اجتماعی در این مسیرگفت: «بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان را با هدف حمایت از کارفرمایان اجرا کردیم. بیش از ٦٠ هزار تقاضا از سوی کارفرمایان در این زمینه دریافت کردیم و ١٥٠٠ میلیارد تومانی که باید صرف پرداخت جریمه می شد به حوزه کار و تولید تزریق شد.»

او تقسیط بدهی کارفرمایان را به عنوان یکی دیگر از اقدامات تامین اجتماعی در جهت کمک به نیروهای مولد برشمرد و افزود: «جهت تسریع امور تا ٤٥ قسط بدهی کارفرمایان را به استان ها تفویض کردیم.»

زدا توسعه خدمات الکترونیکی را یکی دیگر از اقدامات این سازمان عنوان کرد و گفت: «توسعه خدمات غیرحضوری موجب کاهش مراجعه و تکریم مخاطبان است.»

معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی به افتتاح پروژه‌های این سازمان در هفته تامین اجتماعی نیز اشاره و گفت: «٥٠پروژه در همین ایام راه اندازی و یا کلنگ زنی می شود و برای نمونه می توان به پروژه‌های اردل، بروجن، ورامین، کاشان و شیراز در چند روز اخیر اشاره کرد. تلاش می‌کنیم خدمات این سازمان را به نقاط کمتر برخوردار توسعه دهیم تا هموطنان عزیز در سراسر کشور طعم شیرینی تامین اجتماعی را بچشند.»

 

نظر شما