دستگیری باند جاساز مواد مخدر در چرخ دنده صنعتی

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۹:۱۱
کد خبر: ۷۲۹۱۲۶
دستگیری باند جاساز مواد مخدر در چرخ دنده صنعتی
باندی که به سرکردگی یک شرور سابقه‌دار و با جاسازی موادمخدر در چرخ‌دنده صنعتی، قصد ترانزیت موادمخدر به خارج از کشور را داشت توسط پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ منهدم شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ موفق شد یک باند حرفه‌ای ترانزیت موادمخدر به خارج از کشور را شناسایی و با دستگیری اعضا، این باند را متلاشی کند.

بر اساس این گزارش سرکرده این باند که یکی از شرورهای سابقه‌دار جنوب غرب تهران بود، با همدستی سایر اعضای گروه، در پوشش قطعات صنعتی و با جاسازی موادمخدر در داخل چرخ‌دنده‌ای بزرگ تلاش داشتند که مواد مخدر را به خارج از کشور ترانزیت کنند که با ورود پلیس به موضوع و برملا شدن شیوه و شگرد آ‌ن‌ها، موفق به این کار نشدند.

این باند با جاسازی حرفه‌ای 12 کیلوگرم تریاک در چرخ‌دنده‌ای قصد خروج این مواد به کشور ترکیه را داشتند که شناسایی و دستگیر شدند.

بر اساس اعلام افسران این پرونده، این گروه پس از جاسازی این مواد، چرخ دنده مذکور را در اتوبوسی بارگیری کرده و یک نفر از اعضای این گروه، همراه آن عازم ترکیه می‌شود؛‌ همچنین یکی دیگر از اعضای این باند قرار بود با استقرار در کشور ترکیه، وظیفه تحویل بار را عهده دار باشد.

اعضای این باند که تحت اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار داشتند، پس از شناسایی رابطان و افراد مرتبط با این باند، دستگیر شدند.

 

نظر شما