مادر پسرش را برای سرقت گریم می کرد

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۶:۱۴
کد خبر: ۷۲۹۲۳۷
مادر پسرش را برای سرقت گریم می کرد
رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو گفت:خفت گیرانی که اکثرا تبعه افغان را طعمه خود قرار می‌دادند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،  سرهنگ محمدحسین هاشمی رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد نو اظهار کرد: مدت‌ها بود که گزارش‌هایی از سرقت و زورگیری تلفن همراه به کلانتری ۱۵۲ خانی آباد اطلاع داده می‌شد، به همین دلیل ماموران کلانتری رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، تا اینکه چند روز پیش فردی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کرد که از سوی سه جوان مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته و تلفن همراه او و دوستش به سرقت رفته است.

وی در ادامه گفت: با دریافت این گزارش ماموران در محل پارک ۲۲ بهمن حاضر شدند و طبق مشاهدات خود دیدند که دو نفر از اتباع کشور افغانستان در حالی که سر و صورتشان خونی و مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌ بودند، در پارک حضور دارند، این دو نفر در تحقیقات اولیه اعلام کردند که از سوی سه جوان که سوار بر موتورسیکلت بودند مورد تهدید و ضرب و شتم قرار گرفته و تلفن‌های همراهشان به سرقت رفته است.

سرهنگ هاشمی در ادامه گفت: دو جوان افغانستانی اطلاعات ظاهری و مشخصات موتورسیکلت سارقان را در اختیار ماموران قرار دادند و همزمان این مشخصات به ماموران تمامی واحد‌های گشت منطقه اعلام شد تا اینکه دقایقی بعد تیم گشت سه جوان موتورسوار با مشخصات اعلام شده را در خیابان مشاهده کردند و دستور توقف و ایست به موتورسوار را دادند، اما این افراد بدون توجه به فرمان ایست پلیس سعی در فرار داشتند.

رئیس کلانتری ۱۵۳ خانی آباد نو در ادامه افزود: با آغاز تعقیب و گریز این افراد توسط ماموران پلیس، یکی از ترک نشینان در محدوده اتوبان کاظمی از موتور پیاده شده و به سمت دیگری از اتوبان متواری شد، اما ماموران به تعقیب موتورسیکلت ادامه دادند تا اینکه سرانجام موتورسیکلت مذکور به تیر چراغ برق برخورد کرده و متوقف شد.

وی ادامه داد: با دستگیری راکب و ترک نشین موتورسیکلت سارقان به کلانتری منتقل شدند و تحت بازجویی قرار گرفتند و به بیش از ده فقره سرقت به شیوه زورگیری و تهدید اعتراف کردند، همچنین در بررسی سوابق موتورسیکلت نیز مشخص شد که موتورسیکلت دارای سابقه سرقت است.

سرهنگ محمد حسین هاشمی، رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو درباره جزییات این پرونده گفت: تاکنون چندین نفر از افرادی که از سوی این سه فرد مورد سرقت و زورگیری قرار گرفته‌اند، اقدام به شناسایی متهمان کرده‌اند و اقدامات پلیس برای شناسایی دیگر جرائم و نیز همدست متواری شده این افراد ادامه دارد.

وی با بیان اینکه عمده مالباختگان از اتباع کشور افغانستان بودند، گفت: نکته جالب در مورد این سارقان این است که یکی از این افراد با همراهی مادرش اقدام به تغییر چهره و لباس خود کرده بود تا از سوی ماموران شناسایی نشود.

رئیس کلانتری ۱۵۲ خانی آباد با بیان اینکه اعضای این باند نام چارلی را برای خود انتخاب کرده‌ بودند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم احتمالی راهی دادسرا شدند.

 

 

 

 

نظر شما