سردار مهماندار رییس پلیس راهور تهران بزرگ:

پلیس مسئول قطعی برق چراغ های راهنمایی و رانندگی نیست / چراغ های راهنما را از برق شهری جدا شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۲۹۳۳۵
پلیس مسئول قطعی برق چراغ های راهنمایی و رانندگی نیست / چراغ های راهنما را از برق شهری جدا شود
سردار مهماندار گفت:اساسا زیر ساخت های چراغ های راهنمایی و رانندگی تحت کنترل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران است و موضوعیتی با پلیس ندارد.

ریاست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار حوادث برنا   با بیان اینکه متاسفانه چراغ های راهنمایی و رانندگی  برق اضطراری ندارد و با قطع برق شهری قطع می شوند گفت : در خواست ما این بوده که برق چراغ ها از برق شهری جدا شود یا به انرژی خورشیدی متصل شود که مشکل فعلی مرتفع شود،. در شرایط فعلی کاری نمی توان کرد جز اینکه پلیس در تقاطع هایی که چراغ ها برق ندارند حضور فعال و پر رنگ تری داشته باشد تا این مساله خللی در روند تردد شهروندان تهرانی ایجاد نکند.

سردار مهماندار افزود : طبیعتا این مساله در وضعیت عبور و مرور و نظم شهری بی تاثیر نیست اما تمهیداتی اندیشیده شده است تا همکاران من در این شرایط خاص ( قطعی برق) هم با انرژی مضاعف به دنبال ایجاد نظم در شهر هستند و از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهند کرد.

توصیه پلیس همراهی و همکاری شهروندان  با پلیس در تقاطع هایی است که چراغ ها با قطعی برق مواجه هستند و امید است سازمان های ذی ربط  مشکل برق تقاطع ها را به زودی حل کند تا وضعیت چهارراه ها به شرایط عادی و همیشگی بازگردد.

تصویری از بهم ریختگی شهر در مناطقی که برق می رود و چراغ راهنمایی و رانندگی نیز خاموش می شود :

نظر شما