مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور:

بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۸:۵۵:۵۰
کد خبر: ۷۲۹۵۹۵
بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی برگزار می‌شود
مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور شامل منتخبین المپیاد متمرکز و نیمه متمرکز در روزهای پنجشنبه و جمعه (28 و 29 تیرماه) در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حسین توکلی اظهار داشت: بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی با تعداد یک هزار و 182 داوطلب در 23 رشته المپیادی برگزار می شود که از این تعداد 356 نفر از طریق المپیاد متمرکز که همزمان با آزمون کارشناسی ارشد 97 برگزار شده و 826 نفر دیگر نیز از مناطق 10 گانه دانشگاهی هستند؛ شرکت می کنند.

وی گفت: لازم به ذکر است که بنیاد ملی نخبگان نیز تسهیلاتی را برای برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی کشور در نظر گرفته است، همچنین 15 نفر از برگزیدگان نهایی این المپیاد بدون آزمون از سوی دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می شوند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور افزود: کارت ورود به جلسه آزمون بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی از روز گذشته به صورت اینترنتی از طریق سایت واحد المپیاد دانشجویی آغاز و تا پایان روز سه شنبه (26 تیرماه) قابل دریافت است.

وی ادامه داد: برنامه آزمون ها و آدرس خوابگاه ها و اسامی منتخبین المپیاد از طریق سایت مذکور قابل دریافت خواهد بود و اطلاعیه این سازمان نیز در خصوص بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی 97 در روز چهارشنبه 20 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش قرار داده شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز