مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تشریح کرد:

پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا سه شنبه

۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۴:۱۶:۴۶
کد خبر: ۷۲۹۸۱۰
پیش بینی وضعیت هوای تهران و ایران برای فردا سه شنبه
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش خفیف باران در استان‌های گیلان و مازندران طی امروز و فردا،‌ از وزش باد شدید در شرق کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، احد وظیفه مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار کرد: بنا بر تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ تیرماه) در مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی  و اردبیل در برخی ساعات بعدازظهر احتمال وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان‌های گیلان و مازندران بارش حفیف باران پیش بینی می‌شود، گفت: طی امروز تا روز چهارشنبه (۲۵ تا ۲۷ تیرماه) در جنوب سیستان و بلوچستان به ارتفاعات شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر رشد ابرهای هم رفتی و گاهی رعدو برق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی همین مدت در برخی مناطق در شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
 
وظیفه در پایان در مورد شرایط جوی پایتخت طی دو روز آینده، اظهار کرد: آسمان تهران فردا (سه‌شنبه ۲۶ تیرماه) صاف تا قسمتی ابری،‌ در بعدازظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۴۰ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواهد بود. افزون بر این آسمان تهران در روز چهارشنبه (۲۷ تیرماه) صاف،‌ همراه با وزش باد موقت با بیشترین و کمترین دمای ۴۰ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

 

نظر شما