معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران عنوان کرد:

گوش شنوا و تلاش بی‌شائبه مدیران برای حل مشکلات کارکنان

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۸:۰۵:۲۲
کد خبر: ۷۳۲۲۹۷
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در نشستی چهره به چهره با رؤسای ادارات حوزه منابع انسانی مناطق 22گانه از نزدیک با همکاران خود دیدار و ضمن استماع نقطه نظرات، چالش های موجود و دغدغه های ایشان، در خصوص راهبردها و راهکارها به مذاکره پرداخت و برگزاری این نشست را یکی از موفق ترین و مؤثرترین جلسات در طی دوره معاونت شهرداری تهران دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، شیخ در این نشست که برای نخستین بار و به ابتکار معاونت برگزار گردید، هدف از برگزاری این جلسات را برقراری ارتباط مستقیم با همکاران و رؤسای ادارات حوزه منابع انسانی مناطق 22 گانه به منظور دریافت نکات، دغدغه ها و تبیین راهبردها معرفی کرد و گفت: ما معتقدیم شما نقطه تماس ما با کارکنان هستید لذا چنانچه عملکرد و رفتار شما با انگیزه و انرژی باشد مطابق با ادبیات منابع انسانی حدود هشتاد درصد از مشکلات کارکنان رفع خواهد شد و به موفقیت بزرگی در حوزه خود دست خواهیم یافت.

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران گفت: در مراجعات، مطابق با مشی حرفه ای و مدیریتی، افراد را به سایرین ارجاع ندهید و برای حل مشکلات افراد در مرحله اول گوش شنوای خوب داشته باشید و سپس در جهت حل مشکلات ایشان، نهایت تلاش و همراهی لازم را داشته باشید و اثر خیر رضایت را در آنان ایجاد نمایید. ارجاع مراجعین به دیگران، غیرمسئولانه ترین برخوردی است که ما از مدیران حرفه ای خود، انتظار آن را نداریم . یقیناً این شیوه اعتبار، اقتدار و توان مدیریتی خود شما را خدشه دار خواهد کرد.

شیخ خطاب به رؤسای ادارات حوزه منابع انسانی مناطق 22گانه ادامه داد: در صورتیکه در حل مشکلات نیاز به ارجاع به مافوق وجود دارد حتی المقدور شخصاً مراجعه و پیگیری های لازم را انجام دهید و نتیجه را به فرد اعلام نمایید.

وی در ادامه تأکید کرد: با اقتدار و کوشایی در عملکردهای خود و نیز ارتقاء حرفه ای خویش از طریق مطالعه و شرکت در دوره های آموزشی و تخصصی، برند منابع انسانی را توسعه دهید. امروز ما افتخار می کنیم که پروژه برنامه ریزی عملیاتی منابع انسانی به عنوان پیچیده ترین پروژه استراتژیک سازمان شهرداری با موفق ترین ضریب کشوری و با مشارکت شما به انجام رسید و این نشان دهنده آن بود  که شما ظرفیت و شایستگی انجام کارهای بزرگ و پیچیده را دارید.

معاون شهردار تهران به رؤسای ادارات حوزه منابع انسانی مناطق 22 گانه گفت: لازم است با یگدیگر در مناطق مختلف تعامل و هم اندیشی داشته باشید و از تجربیات و یافته های یکدیگر بهره مند شوید و در مسیر کار با یکدیگر همسویانه و با حس خویشاوندی رفتار نمایید تا حل چالش ها و انجام امور به سهولت انجام شود.

وی یادآور شد: دنیای امروز در واقع به واسطه ارتباطات و اطلاعات گسترده، دیگر گرد نیست و دسترسی به افراد در سطوح مختلف به راحتی مقدور است و در این دنیای مسطح ارتباط با افراد آسان شده است لذا چنانچه پیشنهاد و  نقطه نظری در زمینه کاری دارید و پس از مطرح کردن با مافوق خود نیاز به طرح با شخص من نیز می دانید، پذیرا هستم و از آنها بهره خواهم برد.

شیخ در پایان گفت: امیدوارم همگی ما تلاش کنیم تا سطح رضایت همکاران را علیرغم همه مشکلاتی که برای ما از قبل به ارث رسیده، افزایش دهیم. مشکلاتی مانند نداشتن پست در مناطق که به دلیل استخدام بی رویه قبل ایجاد شده و یا معضلات آموزشی که به علت عدم وجود سیستم صحیح هدایت تحصیلی برجای مانده و حل آنها دشوار است؛ اما ایمان دارم با همت شما همکاران ارجمند، ممکن و میسر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز