خداکرمی عنوان کرد:

سرعت رشد زنان از سرعت پیشرفت کشور بیشتر است/ مشکلات کشور به مسائل سطحی مثل پوشش زنان گره خورده است

۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۰۸:۵۴:۴۲
کد خبر: ۷۳۲۷۳۵
سرعت رشد زنان از سرعت پیشرفت کشور بیشتر است/ مشکلات کشور به مسائل سطحی مثل پوشش زنان گره خورده است
رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به سرعت پیشرفت زنان در کشور اظهار داشت: هم زنان و هم مردان بدون توجه به جنسیت باید فرصت پیشرفت داشته باشند و نباید از هیچ فرصتی محروم شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  ناهید خدا کرمی عضو شورای شهر تهران در مراسم رونمایی از دبیرخانه شهر دخت تهران در منطقه 7 که با حضور فاطمه راکعی، مشاور امور بانوان شهردار و تعدادی از کارشناسان حوزه زنان به همراه دختران موفق ٣٥٤ محله شهر تهران برگزار شد با بیان اینکه در حال حاضر سرعت رشد زنان از سرعت پیشرفت کشور بیشتر است، گفت: با نگاهی به آمار 60درصدی قبولی دختران در کنکورسراسری این سوال ایجاد می‌شود که پسران ما کجا هستند؟ نکند ما به آن‌ها بی‌توجهی کردیم؟

خداکرمی اضافه کرد: هم زنان و هم مردان بدون توجه به جنسیت باید فرصت پیشرفت داشته باشند و نباید از هیچ فرصتی محروم شوند. حقوق زنان و مردان باید در جامعه ما کاملا یکسان باشد.

این عضو شورا با اشاره به اینکه زنان در دوره‌های گذشته به دلیل نوع پوشش و تفکرشان کنار گذاشته شده‌اند، اظهار کرد: اگر ما نماینده زن کم داریم به‌خاطر نوع نگاه خاص به پوشش است. مشکلات کشور ما به مسائل سطحی و ابتدایی مثل پوشش زنان گرده خورده است و به همین دلیل است که اغلب جوانان به جای آنکه بمانند و به کشورشان خدمت کنند به فکر مهاجرت هستند.  باید جوانان ما روحیه خدمت پیدا کنند و به تدریج از محله‌محوری به سمت منطقه و شهرمحوری و در نهایت کشور بدون حضور هیچ عامل خارجی حرکت کنند.

گفتنی است دبیرخانه شهردخت منطقه 7پایتخت دیروز(دوشنبه) به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه طی مراسمی با حضور اعضای شورای شهر و مشاور امور بانوان شهردار تهران افتتاح شد.

در این مراسم از دبیرخانه شهر دخت تهران رونمایی شد که سال آینده بر اساس شاخص ها و کمیته داورانی که زیر نظر این دبیرخانه تشکیل خواهد شد دختر برتر شهر تهران در حوزه های مختلف انتخاب خواهند شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز