آیا شهردار تهران باید خداحافظی کند؟

۱۳۹۷/۰۵/۰۴ - ۱۰:۴۴:۲۵
کد خبر: ۷۳۳۶۸۱
آیا شهردار تهران باید خداحافظی کند؟
نماینده مردم شاهین‌شهرگفت: برای ادامه فعالیت محمدعلی افشانی در سمت شهردار تهران در صورت تصویب طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان باید منتظر نظر شورای نگهبان باشیم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در گفت و گویی با اشاره به مصوبه  طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، درباره وضعیت محمدعلی افشانی شهردار تهران که در صورت تصویب این طرح در مجلس باید از سمت خود کناره‌گیری کند، گفت: ما باید منتظر نظر شورای نگهبان درباره این مصوبه باشیم.

وی ادامه داد: در صورتی که شورای نگهبان ملاحظه خاصی نداشته باشد و این مصوبه را مورد تأیید خود قرار دهد، نهایتا این افراد تا سه ماه آینده باید تعیین تکلیف شوند و چنانچه در پست خود بمانند، مرتکب جرم شده‌اند.

گفتنی است؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه  با 194 رأی موافق، از مجموع 240 نماینده حاضر در جلسه علنی، طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را اصلاح و محدودیت‌های جدیدی را به آن اضافه کرد؛ لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که نظر شورای نگهبان در این باره چیست و آیا استثنائات دیگری را هم به آن اضافه می‌کند یا خیر.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز