فراخوان چهارمین فن‌بازار گیاهان دارویی منتشر شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۹:۱۷:۰۹
کد خبر: ۷۳۴۱۶۲
فراخوان چهارمین فن‌بازار گیاهان دارویی منتشر شد
چهارمین فن بازار گیاهان دارویی که همزمان با چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) برگزار می‌شود، فراخوان خود را منتشر کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، فن بازار در چهارمین جشنواره  و نمایشگاه گیاهان دارویی و طب ایرانی (سنتی) به‌صورت تخصصی و با همکاری مرکز فن بازار ملی معاونت علمی برگزار خواهد شد. این بخش به‌منظور تهیه بستری برای مبادله فناوری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه کشور برگزار می‌شود. در این بخش توانمندی‌های آماده سرمایه‌گذاری و قابل توسعه به تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان، متقاضیان و پذیرندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران گیاهان دارویی معرفی می‌شود.

توسعه و تبادل فناوری، ارتقا و تنوع‌بخشی به ارتباط دانشگاه، صنعت و بازار؛ تسهیل در انتقال و کاربردی شدن فناوری مرتبط؛ بهبود شاخص‌های بهداشت، سلامت و درمان؛ افزایش تولیدات با فناوری برتر و تسریع و تسهیل فرآیند تجاری‌سازی؛ ارتقا قدرت رقابت‌پذیری در بازار تجاری‌سازی فناوری ایجادشده؛ تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان و ظرفیت‌سازی برای گسترش آنها؛ حمایت از تجاری‌سازی طرح‌های پژوهشی مرتبط موفق و همچنین شناسایی و صادرات خدمات فنی و مهندسی مرتبط با گیاهان دارویی از جمله کارکردهای فن بازار در این رویداد خواهد بود.

در فن بازار گیاهان دارویی فضای مناسبی برای معرفی و عرضه فناوری ایجاد شده و توانمندی‌های فناوری به‌منظور تأمین نیازهای بخش سلامت و واحدهای تولیدی فراهم‌شده و بستر مناسبی برای تجاری‌سازی تحقیقات مرتبط و معرفی آنها به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان فراهم می‌شود. این بخش می‌تواند در بازار گیاهان دارویی، محصولات سالم و ارگانیک و صنایع وابسته به آن نیز تاثیرگذار باشد. مالکیت فکری را محترم شمرده، از سرقت علمی جلوگیری کرده و نوآوری را افزایش دهد.

فن بازار تخصصی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) با هدف ایجاد بستر مناسب برای معرفی و عرضه فناوری ها و توانمندی های فناورانه حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی و پاسخگویی به نیازهای بنگاه های اقتصادی و صاحبان صنایع مرتبط،  ایجاد فضای مناسب برای تجاری سازی تحقیقات گیاهان دارویی و طب سنتی، توسعه اقتصاد دانش بنیان از طریق ارائه فرصت های جدیدی سرمایه گذاری و ترغیب بخش خصوصی برای سرماهی گذاری در حوزه فناوری های نوین مانند دوره های قبل اجرا می شود.

فن بازار گیاهان دارویی و طب سنتی، راهکاری از آماده‌سازی، تولید، برداشت، فرآوری، بسته‌بندی، توزیع و مصرف گیاهان دارویی را در بر می‌گیرد. پیوند پایدار متخصصان و سرمایه‌گذاران، مخترعان و فن‌آوران، پژوهشگران و مجریان، تولیدکنندگان و فن‌آوران، فروشندگان و خریداران در فضای حقیقی و مجازی از جمله کارکردهای این بخش است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این رویداد تا پایان مردادماه فرصت دارند به سایت http://irchtm.ir/ مراجعه کنند. چهارمین فن بازار جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده‌های طبیعی و طب ایرانی (سنتی) به همت ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی، 21 تا ۲۴ آبان ماه 97 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز