در نشست خبری امروز مطرح شد ؛

حضرتی : طرح ترافیک بزرگترین اختلاس من بود

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۱:۳۶:۵۳
کد خبر: ۷۳۴۲۷۶
حضرتی : طرح ترافیک بزرگترین اختلاس من بود
حضرتی گفت : افشانی با رأی بالا انتخاب شد. ایشان جزو افراد پاکدست بوده و با جریان شهرداری هم فکر هستند. تا به امروز حتی یک آبدارچی هم از اعتماد ملی به شهرداری نرفته است.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، «الیاس حضرتی»، عضو شورای مرکزی  حزب اعتماد ملی امروز  در نشست خبری امروز  با بیان اینکه آن نام های که از دفتر آقای منتجب نیا منتشر شد جعلی بوده است گفت :  نامه های منتشر شده مربوط به دفتر ایشان نیست. زیرا امکان نوشتن چنین نامه ای آن هم پر از افترا از ایشان بعید است.

وی با اشاره به شهردار شدن افشانی بیان کرد: اصولگرایان در انتخاب شهردار به دنبال اختلال بودند تا شکاف در بین اصلاح طلبان ایجاد شود. اما آقای افشانی با رأی بالا انتخاب شد. ایشان جزو افراد پاکدست بوده و با جریان شهرداری هم فکر هستند. تا به امروز حتی یک آبدارچی هم از اعتماد ملی به شهرداری نرفته است اگر هم میرفت ایرادی نداشت.

حضرتی در خصوص دریافت طرح ترافیک خبرنگاران از سوی وی و فرزندانش عنوان کرد: 200 نفر در زیرمجموعه گروه رسانه‌ای اعتماد مشغول به فعالیت هستند. در دنیای رسانه شاهد رفت و آمد خبرنگارانی هستیم. ممکن است خبرنگارانی که طرح ترافیک می‌گیرند بعد گرفتن آن بروند. من هر سال به اسم خودم برای روزنامه می‌گیرم و آن ماشین برای کار روزنامه است. دوستانی که طرح ترافیک ندارند، از آن ماشین برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنند. من عمدتا با تاکسی رفت و آمد می‌کنم.  حتی از مجلس نیز طرح ترافیک نگرفتم. برخی‌ها دنبال سوژه از ما  هستند و چون چیزی پیدا نکردند این مسئله را بزرگ کرده‌اند. بزرگترین اختلاس من طرح ترافیک بوده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز