در جلسه شورای شهر مطرح شد ؛

محسن هاشمی به شایعه شهردار شدنش واکنش نشان داد/ رسولی وضعیت ادامه کار افشانی را بررسی خواهد کرد

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۱۲:۲۶
کد خبر: ۷۳۴۸۰۸
محسن هاشمی به شایعه شهردار شدنش واکنش نشان داد/ رسولی وضعیت ادامه کار افشانی را بررسی خواهد کرد
محسن هاشمی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در گزارشی عنوان شده که شما شهردار بعدی تهران هستید، گفت: من این گزارش را ندیدم.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، هاشمی در خصوص تذکری که به معاون شهردار تهران داد گفت: وارد محتوا نشدیم اما به روش پاسخ اعتراض داریم چرا که نباید برای مدیران شهرداری الگو شود که رویه پاسخگویی به رسانه‌ها برسد چرا که عضو شورا می‌بایست تذکر کتبی خود را به رئیس شورا داده و رئیس شورا نیز تذکر را به شهرداری ارجاع می‌دهد و بعد از آن سازمان یا معاونت مربوطه پاسخ تذکر را به شهرداری داده و شهرداری هم پاسخ تذکر را به رئیس شورا و رئیس نیز به عضو می‌دهد و ما انتقاد کردیم که این روش جوابدهی آن هم در رسانه‌ها و آن هم با الفاظ شبهه ناک درست نیست.

رئیس شورای شهر تهران به  جلسه هم اندیشی صبح امروز اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت: حتی برخی پیشنهاد داشتند در جلسه غیرعلنی با حضور شهردار و معاونش توضیح بخواهیم اما نهایتا قرار شد که این موضوع در جلسه هم اندیشی مطرح شود.

هاشمی در خصوص جلسه اش به محمدباقرقالیباف شهردار سابق تهران گفت:  در کشورهای توسعه یافته و حتی توسعه نیافته معمولا مدیران قبلی به عنوان مشاوران بعدی خود به خود منصوب می‌شوند. مثلا موقعی که من مدیرعامل مترو شدم حکم مشاوره برای مدیرعامل قبلی صادر کردم و این خیلی مفید بود چرا که هر موضوعی که مطرح می‌شود از آن فرد توضیح می‌خواستیم و این باعث کم شدن مسائل می‌شد و اینکه از مدیری که 12 الی 13 سال شهردار بوده سوال کرده و در مورد مسائل حرف بزنیم حسن است. مشاور که حتما نباید در خط شما باشد.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که قانون منع به کارگیری بازنشستگان مشمول حال شهردار تهران می شود، گفت: امروز نیز این مسئله در جلسه هم اندیشی مطرح شد و از آنجایی که شهردار تهران اعلام کرده بود که تابع شورا و نظر شورا است قرار شد حسن رسولی به عنوان رئیس کمیته منابع انسانی موضوع را بررسی کند و این مسئله و چند و چون آن به اطلاع خبرنگاران می رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز