در فضای مجازی صورت گرفت ؛

پاسخ عضو شورای شهر به پست اینستاگرامی همایون شجریان

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۰۸:۰۵:۰۳
کد خبر: ۷۳۵۴۲۵
پاسخ عضو شورای شهر به پست اینستاگرامی همایون شجریان
نظری نوشت : «آماده‌ام برای دریافت مجوزهای لازم برگزاری این کنسرت، با تمام توان پیگیری کنم. البته معتقدم که اگر این کنسرت در یکی از مناطق جنوبی همچون بوستان آزادگان یا بوستان ولایت برگزار شود قطعا اتفاق بهتری خواهد بود. »

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ چند روز پیش همایون شجریان خواننده محبوب کشورمان در پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که حاضر به برگزاری  کنسرت خیابانی است و چنین نوشت : «عزیزان، در این ایام که چون سیاوش در گذر از آتش هستیم نمی‌دانم چه کنیم تا حالمان کمی به شود، چنانچه مشکل مجوز نباشد سراپا در خدمتم تا بدون هیچ انتفاعی کنسرت خیابانی گسترده برای شما عزیزان اجرا کنم، شاید دلمان در کنار یکدیگر آرام گیرد. دوستان مهربانم، در پاسخ به پیگیری شما عزیزان به اطلاع‌تان می‌رسانم از اجرای کنسرت «ایران من» در سال گذشته که نیت کرده بودیم به قسمتی از درد و رنج زلزله‌زدگان کرمانشاه بپردازیم، چنین مقرر شد که با نظارت و همت دوست گرامی جناب متین، مجموعا چهارصد یخچال و کولر تهیه و به خانواده‌های مصیبت دیده اهدا شود. باشد که این ناقابل مقبول درگاه معشوق قرار گیرد. سلامت و برقرار باشید.»

در پس انتشار  این پست و این اعلام آمادگی از سوی یکی از مطرح ترین و محبوب ترین خواننده های کشور برای اجرای کنسرت خیابانی آنهم به مقصود دور کردن مردم از افسردگی و کمی شاد شدن در این روزهای سخت ؛ حجت نظری از اعضای شورای شهر تهران چنین در صفحه اینستاگرامی خود نوشت : « خواننده محبوب کشورمان، همایون شجریان اعلام کرده که حاضر است تا بدون هیچ انتفاع و برای مردم، در فضایی باز کنسرت خیابانی برگزار کند که باید بخاطر این پیشنهاد از ایشان قدردانی کرد. چراکه برگزاری کنسرت آن هم از سوی یک خواننده محبوب قطعا باعث کاهش دغدغه‌های این روزهای مردم خواهد شد و شخصا هر آنچه که در توان داشته باشم، برای برگزاری این کنسرت در یکی از مناطق شهر تهران انجام خواهم داد.

انجام فعالیت‌های اینچنینی از سوی هنرمندان می‌تواند به افزایش نشاط اجتماعی کمک کند و ماهم در شورای شهر تهران و کمیسیون فرهنگی-اجتماعی شورا به دنبال همین امر هستیم. آماده‌ام برای دریافت مجوزهای لازم برگزاری این کنسرت، با تمام توان پیگیری کنم. البته معتقدم که اگر این کنسرت در یکی از مناطق جنوبی همچون بوستان آزادگان یا بوستان ولایت برگزار شود قطعا اتفاق بهتری خواهد بود. چراکه لازم است در همه امور در تهران توسعه متوازن داشته باشیم، به خصوص در امور فرهنگی و اجتماعی.»

حال باید دید تلاش ها برای اجرای این کنسرت که به حتم در روحیه بخشی به ساکنان شهر اثر گذار خواهد بود به کجا ختم خواهد شد.

 

 

نظر شما