شجاع پوریان در گفت‌وگو با برنا؛

شهروندان مسائل امنیتی سینماها را به حراست شهرداری گزارش دهند

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۵:۳۵:۱۴
کد خبر: ۷۳۵۵۹۲
شهروندان مسائل امنیتی سینماها را به حراست شهرداری گزارش دهند
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: «از شهروندان درخواست دارم که اگر نسبت به مسائل امنیتی سینماها گزارشاتی در دست دارند به حراست و بازرسی شهرداری ارجاع دهند.»

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا؛ چندیست که حال سینماهای شهر خوب نیست؛ به خصوص سینماهای مرکزی شهر از جمله قدس، آفریقا، استقلال و ... که بسترهای حوادث بسیاری را در دل خود جای داده‌اند زیرا سیستم های امنیتی آنان به روز نیست و شرایط برای رخ دادن حوادث آماده است .

برای پیگیری این موضوع با معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به گفت‌وگو پرداخته‌ایم که در ادامه خواهید خواند.

ولی الله شجاع پوریان – معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، در مورد وضعیت نامناسب امنیتی  برخی از سینماهای پایتخت گفت: «دو نهاد متولی سینماهای شهر تهران هستند. به طور مشخص این وظیفه بر دوش معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری نیست. بخشی از این مسوولیت برعهده‌ی پردیس‌های سینمایی که متعلق به سازمان‌های  فرهنگی هنری است، بازمی‌گردد.»

وی در ادامه افزود: «با توجه به اطلاعاتی که در دست است این سازمان برنامه‌ریزی‌هایی برای حل مشکلات موجود و فعلی سینماهای شهر تهران دارد.»

به گفته شجاع پوریان بخش دیگری از این مسوولیت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برمی‌گردد.

وی تصریح کرد: «مسائل ایمنی سینماها از جمله بحث امنیت ساختمان  و ... برعهده شهرداری است. از شهروندان درخواست دارم که اگر نسبت به مسائل امنیتی سینماها گزارشاتی در دست دارند به حراست و بازرسی شهرداری ارجاع دهند تا معاونت مربوطه آن را پیگیری کند.»

*علت کم‌تر دیده شدن برنامه‌های فرهنگی در نحوه اطلاع رسانی است

معاون امور اجتماعی و خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا نشانه‌‌‌ فعالیت‌های فرهنگی کمتر نمود دارد، گفت: «ممکن است مشکل در نحوه اطلاع رسانی باشد. در تابستان امسال برنامه‌های مفرحی تحت عنوان شادستان تهران درحال برگزاری است. به صورت هم‌زمان در 4 پهنه تهران بعد از نماز مغرب و عشاء برنامه‌های متنوعی با حضور هنرمندان محلی و ملی برگزار می‌شود. در این میان برنامه‌هایی مختص زنان و دختران تهران در دست اجراست. همچنین برنامه‌های دیگری برای سالمندان و معلولان نیز در کنار این برنامه‌ها اجرا می‌شود.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز