فیاض در گفت‌وگو با برنا عنوان کرد:

فاز دوم پارک کوثر با ۲ هزار متر وسعت به بهره‌برداری می‌رسد / پروژه بزرگراه شهید بروجردی در اولویت قرار می‌گیرد

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۵:۴۳:۰۹
کد خبر: ۷۳۶۶۲۷
فاز دوم پارک کوثر با ۲ هزار متر وسعت به بهره‌برداری می‌رسد / پروژه بزرگراه شهید بروجردی در اولویت قرار می‌گیرد
شهردار منطقه 18 گفت: «ساختمان حضرت ولیعصر (عج) در سرای محله ولیعصر و سرای محله شهید رجایی، ظرف 4 روز آینده در هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.»

سید محمدفیاض – شهردار منطقه 18 در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا، در مورد اقدامات صورت گرفته در این منطقه گفت: «یکی از مشکلات دیرینه منطقه 18 پروژه بزرگراه شهید بروجردی بود که در چند ماه اخیر با هماهنگی‌های بین  حوزه معاونت فنی عمرانی و سازمان فنی مهندسی تلاش شد که این پروژه نیمه تمام در الویت کاری قرار گیرد و فعالیت آن براساس برنامه زمانبندی‌ تهیه شده، آغاز شود.»

*بهره‌برداری از ساختمان حضرت ولیعصر در هفته جاری

وی در ادامه افزود: «اقدام مشهود دیگر این است که ساختمان حضرت ولیعصر (عج) در سرای محله ولیعصر و سرای مجله شهید رجایی، ظرف 4 روز آینده در هفته جاری به بهره‌برداری خواهد رسید. این پروژه به مساحت 1250 متر مربع از سال 1392 شروع شده است.»

فیاض با بیان این مطلب که توسعه بوستان‌ها و فضای سبز منطقه موضوعیست که شهرداری به جد برای آن تلاش می‌کند، اظهار کرد: «باتوجه به سرانه فضای سبز  مناسبی که منطقه 18 در بین مناطق 22 گانه دارد اما در شهریورماه چند پارک بزرگ از جمله پارک  کوثر به  بهره‌برداری خواهد رسید و عملیات  اجرایی چند پارک محله‌ای در مقیاس کوچک آغاز خواهد شد.»

وی در خصوص وسعت پارک‌های مذکور بیان کرد: «وسعت فاز دوم پارک کوثر حدود 2 هکتار است.»

*بهره‌برداری از 3 پروژه عمرانی در مدیریت جدید

فیاض ادامه داد: «شهرداری منطقه 18 در سه ماه اخیر پروژه عمرانی فاز دوم پارک کوثر را به بهره‌برداری رساند و همچنین پروژه ساختمان  ولیعصر سومین پروژه‌ای است که در دوره‌ی مدیریت جدید به بهره‌برداری می‌رسد.»

شهردار منطقه 18 در پایان گفت: «این پارک یا بوستان‌ها شامل المان‌های شهری می‌شوند. هستند. یکی از اقدامات شاخصی که منطقه 18 به دنبال آن است و موفق شده با همکاری راه‌آهن آن را انجام دهد، ساماندهی  خط راه‌آهن تهران - تبریز است.  قرار است که بخشی از آن شن‌ پاشی شود تا از پخش  خاک و نخاله جلوگیری کند. فاز اول حدود 300 متر، به پایان رسیده است. اقدام دیگر تفکیک زباله از مبدا است.  افزایش درصد بازیافت یا تفکیک زباله از مبدا با هماهنگی بین حوزه خدمات شهری و حوزه اجتماعی انجام شده است.»

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز