مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی؛

۸ دختر به علت آتش‌سوزی در خوابگاه بهزیستی بستری شدند

۱۳۹۷/۰۵/۱۲ - ۱۴:۱۳:۰۰
کد خبر: ۷۳۶۶۹۱
۸ دختر به علت آتش‌سوزی در خوابگاه بهزیستی بستری شدند
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی با اشاره به آتش‌سوزی مرکز دخترانه مداخله در بحران بهزیستی مشهد از بستری شدن 8 دختر مددجو در بیمارستان بر اثر این حادثه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، حمیدرضا پوریوسف با اشاره به حادثه آتش‌سوزی در یکی از مراکز بهزیستی مشهد، اظهار کرد: متأسفانه نیمه شب گذشته آتش‌سوزی در یکی از خوابگاه‌های مرکز مداخله در بحران بهزیستی مشهد اتفاق افتاد که باعث آسیب‌دیدگی تعدادی از دختران و زنان جوان مددجوی حاضر در این مرکز شد.

 
وی با بیان این که «بر اثر این حادثه 8 دختر در بیمارستان بستری شدند»، ادامه داد: خوش‌بختانه در دیداری که امروز با این افراد و پزشکاه معالج آن‌ها داشتیم، درمان این افراد آغاز شده و سلامت آن‌ها به وضعیت باثباتی رسیده است. همچنین 2 نفر از دخترانی که در بخش سوختگی بستری شده‌ بودند، امروز مرخص می‌شوند و سایر دختران نیز به زودی ترخیص خواهند شد.
 
پوریوسف تصریح کرد: هیچ‌گونه آسیب‌دیدگی جدی و مصدومیت بحران آفرین و تلفات جانی در این حادثه نداشتیم.
 
وی با اشاره به وضعیت این مرکز و  نگهداری کودکان، بیان کرد: مرکز نیاز به تعمیرات دارد و با توجه به این که سه اتاق آن سوخته است، بایستی تعمیر و تجهیز شود. امیدواریم بتوانیم با انجام تعمیرات این مرکز در روزهای آینده آماده استفاده مجدد مددجویان شود. هم‌چنین در حال حاضر افرادی در این مرکز نگهداری می‌شدند در مراکز دیگر به آن‌ها جا داده شده است.
 
مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی در پایان اضافه کرد: اوضاع کاملاً تحت کنترل بوده و امنیت و سلامت این افراد تحت نظارت کامل است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز