در قالب ۴ تیم از مدیران معاونت اجتماعی صورت گرفت؛

بازدید شبانه از نقاط آسیب‌خیز سطح شهر تهران

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۲:۴۲
کد خبر: ۷۳۶۸۹۰
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به همراه تمامی مدیران ستادی این معاونت، در 4 تیم از سطح شهر تهران بازدید کردند. شجاع پوریان ضمن بازدید میدانی شبانه از محله هرندی، از نزدیک آسیب های اجتماعی این محله را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، ولی الله شجاع پوریان معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با همراهی شاهرخ رضایی فر مدیرکل برنامه ریزی و توسعه شهری معاونت، عباس طباطبایی و عباس توتونچی مشاوران حوزه معاونت به عنوان شهردار شب به بازدید میدانی از سطح شهر پرداخت.

شجاع پوریان و تیم همراه در محدوده میدان شوش حضور یافتند و از آسیب های اجتماعی محله هرندی و از نزدیک وضعیت آسیب های اجتماعی این محله را با حضور کارشناسان مربوطه ارزیابی کرد.

دیدار با پدر شهید حسین فهمیده از دیگر بخش های بازدید شبانه دکتر شجاع پوریان بود.

همزمان سه تیم دیگر از مدیران نیز از مناطق مختلف دیدن کردند.

تیم مدیریتی متشکل از محمد میرزایی مشاور و مدیر حوزه معاونت اجتماعی وفرهنگی، زینب نصیری مدیرکل سلامت، محمدصادق حسنی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران و علی صادقی معاون سازمان خدمات اجتماعی از نزدیک در جریان نحوه ارائه رسیدگی به مددجویان مرکز خدمات اجتماعی لویزان قرار گرفتند و همچنین از برنامه های شادستان در مناطق 1 و 4 بازدید کردند.

همچنین تیم دیگری متشکل از ابوالفضل رفیع مدیرکل فرهنگی، سیدرحیم ابوالحسنی مدیرکل مطالعات و جعفر رحمان زاده مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی در مناطق 5  و 22 حضور یافتند و از زیرساخت های خدمات اجتماعی  و شادستان این مناطق دیدن کردند.

مرتضی توکلی مدیرکل آموزش و مشارکتهای اجتماعی و گروه همراه نیز ضمن حضور در برج میلاد به بازدید از برنامه های شب استانها و شب فرهنگی کرمانشاه پرداختند.

لازم به ذکر است؛ برابر دستور دکتر شجاع پوریان، مقرر شد گزارش بازدیدهای صورت گرفته بررسی و در قالب مصوبات به حوزه های مربوطه جهت اقدام و رفع کاستی های موجود ارجاع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز