معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور:

به‌زودی نحوه کار تشکل‌های جوانان مشخص خواهد شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۸:۵۰:۱۰
کد خبر: ۷۳۸۰۲۰
به‌زودی نحوه کار تشکل‌های جوانان مشخص خواهد شد
معاون مشارکت‌های اجتماعی وزارت کشور اعلام کرد: درخواستی درباره تصویب اساسنامه مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان به وزارت کشور ارسال نشده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، کمال اکبری در خصوص ثبت اعتبارنامه‌های تشکل جوانان گفت: توافق‌نامه‌ای میان وزارت کشور با سازمان ملی جوانان قدیم که امروزه وظایفش به وزارت ورزش و جوانان منتقل شده است در سال ۸۴ منعقد و براساس آن مقرر شد که سازمان جوانان اعتبارنامه‌هایی برای سمن‌ها و تشکل‌های جوانان صادر کند و طی سالیانی به این توافق‌نامه عمل شد.

وی اضافه کرد: در حقیقت معنای اعتبارنامه این بود که بعد از اینکه جوانان از سن جوان بودن خارج شدند زیر نظر وزارت کشور باشند، یعنی یا اعتبارنامه تشکل‌های آنان به اتمام می‌رسید و یا بایستی از وزارت کشور مجوز می‌گرفتند. اما در این میان برای ثبت تشکل های جوانان مشکلاتی به وجود آمد و قرار شد توافق‌نامه‌ای جدید نوشته شود که بر این اساس حدود سه ماه پیش، پیش نویس این توافق نامه نوشته شد و روزهای گذشته نیز این توافق نامه نهایی و بزودی نحوه کار تشکل‌های جوانان مشخص خواهد شد.

اکبری در پایان صحبت‌هایش بااشاره به اینکه در خواستی از وزارت ورزش و جوانان مبنی بر تصویب اساس نامه مجمع ملی سازمان‌های مردم نهاد جوانان به وزارت کشور ارسال نشده است، اظهار کرد: در خصوص مجمع ملی جوانان تاکنون از ما درخواستی نشده است و در صورت درخواست، کارهایشان انجام خواهد شد و ما نیز اتفاقا عنایت زیادی داریم که جوانان فعالیت بیشتری داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز