برگزار شد؛

تاکید فرماندار یزد بر مدیریت و تثبیت برنامه‌های مناسب و کارشناسی در ترویج ازدواج

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۰:۵۸:۲۶
کد خبر: ۷۳۸۴۶۰
تاکید فرماندار یزد بر مدیریت و تثبیت برنامه‌های مناسب و کارشناسی در ترویج ازدواج
جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد با موضوع هفته ازدواج برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در این جلسه «سالاری» فرماندار یزد اظهار داشت؛ علیرغم تمام برنامه های فرهنگی و اجتماعی که تا کنون در سطح شهرستان داشته ایم در راستای تبدیل تهدید به فرصت در عرصه های فرهنگی و اجتماعی از جمله شبکه های مجازی هنوز ضعفهایی داریم.

وی با اشاره به اینکه، با کمی تأمل می توان فهمید در پس این امکانات وسیع و رایگان در فضای مجازی و شبکه های فراگیر اجتماعی چه اهداف شومی کمین کرده افزود: اینجاست که اهمیت، ضرورت و فوریت طراحی اقدامات پیشگیرانه و خنثی کننده عیان می شود.

فرماندار یزد تاکید کرد: متاسفانه امروزه شاهدیم که ضد ارزشها در حال جایگزینی با ارزشها بوده و داشته های دینی ما و اهداف متعالی آفرینش را نشانه گرفته اند و اینجاست که شاهد افزایش ضد ارزشی چون طلاق نسبت به سنت حسنه ای چون ازدواج هستیم و گاهاَ شاهد برگزاری مراسم سرور برای این ضد ارزشها نیز می باشیم .

وی به لزوم اجرای برنامه های مناسب و کارشناسی برای صیانت از ارزشها و مدیریت و تثبیت آنها اشاره کرد و ابراز داشت: در این بین نقش صدا و سیما را نمی توان نادیده گرفت و لازم است با برنامه های موثر و کارشناسانه و تلاش بیش از پیش در مسیر انسجام بخشی و هدایت صحیح و آگاهانه عادتهای فرهنگی و اجتماعی جامعه علی الخصوص جوانان گام بردارد.

سالاری در پایان بیان کرد: نهایتاَ باید در کنار اقدامات موثر سنوات قبل در راستای اقدامات انگیزشی ارزشهایی چون ازدواج ، برنامه های محقق کننده کاهش طلاق را نیز کارشناسی و دنبال کنیم و با رصد کردن تجارب شهرستانها و استانهای دیگر و الگو برداری از اقدامات اثر بخش آنها و تخصیص اعتبارات لازم برای این خیزش عظیم فرهنگی از جانب تمام دستگاه های اجرایی حتی بصورت مشارکتی می توان آینده بهتری را برای حفظ ارزشها رقم زد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز