انجام شد؛

افتتاح سرای محلات ولیعصر جنوبی و شهید رجائی در جنوب پایتخت

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۳:۰۶:۳۹
کد خبر: ۷۳۸۸۸۰
افتتاح سرای محلات ولیعصر جنوبی و شهید رجائی در جنوب پایتخت
ساختمان چند منظوره سرای محلات ولیعصر جنوبی و شهید رجائی جهت بهره مندی شهروندان منطقه 18 با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، مراسم افتتاح سرای محلات ولیعصر جنوبی و شهید رجائی با حضور ولی الله شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سید محمد فیاض شهردار منطقه 18، ابوالفضل رفیع مدیرکل فرهنگی شهرداری، معاونان و مدیران منطقه 18 و جمعی از شورایاران، خانواده معظم شهدا و شهروندان این منطقه برگزار شد.

شجاع پوریان طی سخنانی در حاشیه این مراسم رویکرد مدیریت شهری پایتخت را ساختن شهری زیست پذیر با شهروندانی مسئولیت پذیر دانست و افزود: برای تحقق این شعار و برای تأمین رفاه حال آنها، یک پارچه سازی فعالیتهای گروهی باید زیرساختهائی را ایجاد و در اختیار آنها قرار داد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به این موضوع که افزایش فضاها و اماکن چند منظوره این چنینی در محلات علی رغم تمام معضلات و کمبود اعتبارات تداوم خواهد داشت، تأکید کرد: به اعتقاد بنده توسعه این فضاها و اماکن در حوزه اجتماعی و فرهنگی ، به نوعی سرمایه گذاری برای آینده بوده و شهروندان با طی کمترین مسافتی می توانند نیازهای خویش را در حوزه فرهنگی اجتماعی مرتفع کنند.

وی افزود: رسیدگی به محلات محروم و کم برخوردار از دیگر رویکردهاست که در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی در دستور کار قرار دارد.

بر اساس این گزارش، ساختمان چند منظوره سرای محلات ولیعصر جنوبی و شهید رجائی در 4طبقه و بازیربنای کلی 1250 مترمربع واقع در خیابان سپیده جنوبی با برخورداری از فضاها و امکاناتی متنوعی در بخشهای آموزشی، خدماتی، فرهنگی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی و علمی در حال حاضر به عنوان هفدهمین ساختمان سرای محلات منطقه هجده پایتخت به شمار می رود.

دیدار با خانواده های شهید علی اصغر فلاح زاده و شهید حسن بلفکه از دیگر بخش های بازدید از منطقه 18 بود که دکتر شجاع پوریان به همراه مدیران شهری با حضور در منازل این شهدا، به خانواده های آنان سرکشی کرد.

بازدید از مجموعه مهارت آموزی و اشتغال رعد الغدیر ویژه معلولین و آشنایی با واحدهای مختلف خیاطی، چوب بری، صنایع دستی، آموزشی، کاردرمانی و گفتاردرمانی، پایان بخش این برنامه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز