در گفت‌وگو با برنا مطرح شد؛

سردار رحیمی: سازمان تعزیرات حکومتی محصولات قاچاق را در اختیار مغازه‌ها و فروشگاه‌ها قرار می‌‌دهد

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۰۵:۱۰:۱۱
کد خبر: ۷۴۰۸۷۵
سردار رحیمی:   سازمان تعزیرات حکومتی محصولات قاچاق  را در اختیار مغازه‌ها و فروشگاه‌ها قرار می‌‌دهد
سردار رحیمی معتقد است افزایش تعداد برخوردها با کالاهای قاچاق به‌دلیل دستگیری احتکار کنندگان است که با قاچاقچیان همراه شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، باتوجه به دستور مقامات بلند پایه کشور در مورد مبارزه با قاچاق کالاهای خارجی روند کشف و ضبط محصولاتی که از راه‌های غیرقانونی وارد کشور می‌شود بیشتر از گذشته به نظر می‌آید که رییس پلیس تهران بزرگ در مورد علت این افزایش برخورد به خبرنگار انتظامی برنا گفت: «این افزایش تعداد برخوردها به‌دلیل دستگیری احتکارکنندگان است که با قاچاقچیان همراه شده‌اند.»

 محصولات قاچاق و یا همان محصولات خارجی گوی رقابت را از کالاهای داخلی ربوده‌اند و به نوعی باعث فلج شدن تولیدات داخلی کشور شده است و همین موضوع را باید دلیلی برای بیکار شدن هزاران کارگر دانست! ولی باتوجه به مبارزات نیروی انتظامی با متخلفان و کشف محصولات خارجی، این موضوع همواره برای شهروندان جای سوال است که اگر پلیس این محصولات را کشف و ضبط می‌کند چرا همواره در بازار خرید دیده می‌شوند که سردار رحیمی در این خصوص به برنا گفت  می‌گوید: «اجناسی که از قاچاقچیان و همچنین احتکار کنندگان کشف می‌شود را در اختیار سازمان تعزیرات حکومتی قرار می‌دهیم و اما آنها  این محصولات را در اختیار رده‌های قانونی توزیع کنندگان ماننده مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و ... قرار می‌دهند. همه این اجناس بدون استثنا در اختیار سازمان تعزیرات حکومتی قرار می‌گیرد.»

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت در پاسخ به این سوال که باتوجه به شرایط جدید کشور که همه مسئولان نظام بر مبارزه با قاچاق کالا در بازار تاکید می‌کنند، پلیس تهران چه برنامه‌های جدیدی برای مقابله با کالای خارجی دارد،  گفت: مبارزه با کالای قاچاق همواره در اولویت اول پلیس بوده است و همچنان این موضوع را مانند گذشته دنبال می‌کنیم. البته باید به این نکته اشاره کنم که باتوجه به اینکه مقام معظم رهبری دو سال اخیر را به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی معرفی کرده‌اند، برخوردهای پلیس با این متخلفان بیشتر از گذشته شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به برخورد با احتکار کنندگان ادامه داد: طبیعتا در این ایام یک سری احتکار کننده به قاچاقچیان اضافه شده‌اند و برخورد با این افراد به صورت ویژه در دستور کار پلیس است. در چند روز آینده گزارشات خوبی را درمورد برخورد با این افراد در اختیار شهروندان قرار خواهیم داد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز