معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران:

سازمان میادین تریبون فرهنگ‌سازی الگوی مصرف می‌شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۰۹:۵۶:۲۱
کد خبر: ۷۴۱۴۷۰
سازمان میادین تریبون فرهنگ‌سازی الگوی مصرف می‌شود
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری بر استفاده از تریبون سازمان میادین برای فرهنگ سازی و آموزش تاکید کرد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری برنا، در ابتدای این مراسم که با حضور معاونین امور اجتماعی و فرهنگی مناطق و مدیران ادارات کل و سازمان های ذیربط همراه بود ولی الله شجاع پوریان معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از ادارات و بخش های مختلف معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۰ بازدید کرد و عملکرد این معاونت را مورد بررسی قرار داد.

وی در هشتمین نشست شورای مدیران و معاونین امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه سلام الله علیها یکی از رویکردهای مهم این معاونت را ترویج فرهنگ ازدواج آسان و تحکیم بنیان خانواده برشمرد و بر تحقق این موضوع با برنامه ریزی بهینه و همچنین معرفی زوج های خوشبخت به جوانان امروزی به عنوان یکی از راهکارهای تحقق آن تاکید کرد.

وی همچنین با تبریک مناسبت تشکل ها و مشارکت های اجتماعی این روز را بستر اصلی فعالیت اجتماعی و مشارکت جدید مردم دانست و افزود: توسعه و افزایش ارتباط با سمن ها موجب همراهی مردم با برنامه های مدیریت شهری خواهد شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه بر موضوعات اصلاح الگوی مصرف، صرفه جویی، ایمنی، تشریک مساعی و ابراز ایده های جدید در موضوعات فرهنگی، تشکیل دبیرخانه برنامه سوم و همچنین استفاده از تریبون سازمان میادین برای فرهنگ سازی و آموزش تاکید کرد.

وی در ادامه حوزه آتش نشانی را دارای قابلیت فرهنگی و اجتماعی بسیاری برشمرد و خواستار انعقاد تفاهم نامه با این سازمان برای بسط و گسترش همکاری ها در زمینه آموزش شهروندان برای پیشگیری و مقابله با بحران شد.

شجاع پوریان ضمن تقدیر و تشکر از منطقه در زمینه های مختلف به ویژه راه اندازی سایت ارزیابی مدیران این موضوع را عامل مهمی در پیشبرد اهداف با شناسایی نقاط قوت و ضعف ادارات برشمرد.

وی در خاتمه با معرفی سید رحیم ابوالحسنی به سمت قائم مقام معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران و سید ابوالحسن ریاضی به سمت مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران برای آنان آرزوی توفیق روز افزون کرد.

در این جلسه سهیلا صادق زاده شهردار منطقه نیز با اشاره به حفظ بافت و کالبد مذهبی و همچنین صمیمیت مردمان منطقه، توسعه و تعمیم مشارکت ساکنین در فعالیت ها را نقطه قوت برشمرد و گفت: تمرین مشارکت را با کمک مردم و دانشگاهیان آغاز کردیم و تاکنون بازخورد خوبی نیز دریافت کرده ایم و امیدواریم با ادامه این فعالیت ها گامی موثر برای آبادانی محلات برداریم.

گفتنی است در این جلسه امیر قاسمی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گزارشی از ارزیابی عملکرد سرای محلات به انضمام برنامه های شادستان ارائه داد همچنین در ادامه گزارش هایی از سوی مدیر اداره کل سلامت پیرامون برنامه های اوقات فراغت تابستان، مدیر عامل سازمان آتش نشانی با موضوع آموزش ایمنی و برنامه های هفتم مهر و مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره بار با محوریت برپایی جایگاه بهداشتی عرضه دام ارائه شد.

نظر شما