قاضی‌زاده در گفت‌و‌گو با برنا مطرح کرد؛

تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور نقطه اتکایی جدید برای حمایت از سمن های جوانان/ اعتبارات عمرانی باید خرج جوانان شود

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۶:۲۳:۰۶
کد خبر: ۷۴۱۶۶۵
تفاهم نامه وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور نقطه اتکایی جدید برای حمایت از سمن های جوانان/ اعتبارات عمرانی باید خرج جوانان شود
عضو فراکسیون جوانان در مجلس شورای اسلامی، گفت: باید تعاملی با سازمان برنامه و بودجه صورت گیرد تا سهم اعتبارات عمرانی به حوزه فعالیت اجتماعی و هم افزا کننده‌ی جوانان تعلق گیرد.

سید احسان قاضی‌زاده عضو فراکسیون جوانان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار جوانان خبرگزاری برنا، در مورد انعقاد تفاهم‌نامه امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور اظهار کرد: این تفاهم‌نامه می‌تواند نقطه اتکایی جدید برای حمایت از سمن‌های جوان و ایجاد محیط مناسب جهت اشتغال و ازدواج و تامین مسکن‌های ارزان قیمت برای جوانان باشد که در این شرایط چالش‌ها و بحران‌های اقتصادی، موثر است.

وی ادامه داد: مشارکت بخش اجتماعی در فعالیت‌های حوزه اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و بحث‌های زیست محیطی می‌تواند توسط مجموعه‌های متعلق به جوانان شکل گیرد.

عضو فراکسیون جوانان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه تفاهم‌نامه وزارت ورزش و جوانان و وزارت کشور به طور حتم  یک حمایت فعال و مشارکت‌جو برای سمن‌ها خواهد بود، افزود: به علت اینکه حوزه جوانان دچار حواشی زائد نشود؛ باید با پرهیز از سیاسی‌کاری در مورد اقدامات جوانان این تفاهم‌نامه استمرار داشته باشد.

قاضی‌زاده با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان اقدامات خوبی برای حوزه جوانان انجام داده است، تصریح کرد: تسهیلات و سهمی که در برنامه ششم به عنوان سهم ویژه جوانان داشتیم باید با سوق‌دهی به سمت حوزه‌های فعالیت جوانان برجسته‌تر و قوی‌تر شود.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: باید  تعاملی با سازمان برنامه و بودجه صورت گیرد تا سهم اعتبارات عمرانی به حوزه فعالیت اجتماعی و هم افزا کننده‌ی جوانان تعلق گیرد.

وی با تاکید بر اینکه حوزه عملکردی و کارآمدی سمن‌ها مهم است، عنوان کرد: باید زمینه‌ای ایجاد کنیم تا به جای اینکه حوزه جوانان، دولت محور باشد، در واقع خودش جوان محور شود تا امور و مسائل حوزه جوانان، مانند مباحث پیشگیری از آسیب های اجتماعی واگذار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز