روز گذشته؛

نخستین جلسه هم اندیشی با شهرداران مناطق ۲۲ گانه برگزار شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۰۹:۱۴:۰۲
کد خبر: ۷۴۱۷۶۴
نخستین جلسه هم اندیشی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران روز گذشته با حضور شهرداران مناطق 22 گانه برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در این جلسه شهرداران مناطق ضمن ارائه گزارش آخرین  اقدامات و فعالیت های سال جاری، اهم مشکلات اجرائی و اداری را مطرح کردند. 

شاپور رستمی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران نیز با ارزیابی اقدامات انجام شده در مناطق بر لزوم تحقق شعار شهردار تهران مبنی بر " تهران؛ شهر زیست پذیر و شهروند مشارکت پذیر" تاکید کرد و گفت: نگهداشت شهر و رفت و روب فضاهای شهری و فضای سبز، اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام و مبارزه با فساد و سالم سازی فضای اداری مناطق از جمله موضوعاتی است که در این دوره باید با جدیت از سوی شهرداران پیگیری شود.

وی ورود به موضوع بافت فرسوده به ویژه در مناطق محروم را از دیگر اولویت های مدیریت شهری معرفی و تاکید کرد: باتوجه به شرایط ویژه کشور شهرداران مناطق باید نسبت به برنامه ریزی برای کاهش هزینه ها و مدیریت منابع اقدام کنند و در عین حال آمادگی مقابله با هرگونه بحران را داشته باشند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران همچنین از تفویض اختیار برخی از پروژه های مشارکتی به مناطق خبر داد و گفت: ضروری است به نیروهای فعال در مجموعه بهای بیشتری داده شود و مسئولیت ها به نیروهای سازمان واگذار شود.

رستمی در پایان به ارتباط خوب مدیریت شهری با سایر نهادهای مسئول پرداخت و گفت: در حال حاضر باید از فرصت هماهنگی و هم سویی شهرداری با مجلس و دولت برای حل مشکلات مردم و خدمت رسانی هر چه بهتر استفاده کرد.

 

نظر شما